خون شهید سلیمانی وحدت ناگسستنی بین ملت‌های مسلمان جهان ایجاد کرد
کد خبر: 3877895
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

خون شهید سلیمانی وحدت ناگسستنی بین ملت‌های مسلمان جهان ایجاد کرد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: خون شهید سلیمانی وحدت ناگسستنی بین ملت‌های مسلمان جهان اسلام و همه نیروهای مقاومت ایجاد کرد و قلب ها را به همدیگر نزدیک‌تر کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان امروز، 21 بهمن‌ماه در آیین یادواره شهدای ارتش با بیان اینکه انقلاب ایران برای جهان شکل گرفته و موقعیت قدرت‌های استکباری را در جهان به خطر انداخته است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی هیمنه ابرقدرت‌های شرق و غرب را فروریخت.
وی افزود: ابهت انقلاب اسلامی موجب شد که ابرقدرت‌های شرق نسبت به انقلاب احساس خطر کنند و از آغاز شکل‌گیری این نظام الهی هجمه‌های بزرگ و کوچک خود را علیه انقلاب شروع کنند.
آیت‌الله حسینی شاهرودی توسعه ایران اسلامی بعد از انقلاب را قابل توجه دانست و بیان کرد: این توفیقات با وجود تمام تحریم‌ها و هجمه‌های نظامی و غیره علیه نظام مقدس انقلاب اسلامی قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.
وی به شهادت سردار سلیمانی و حضور میلیونی ملت ایران در مراسم راهپیمایی اشاره و عنوان کرد: واکنش ایران به شهادت سردار سلیمانی در نهایت موجب شد بیشتر قدرت کشورمان و افزایش قدرت جبهه مقاومت شد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: خون شهید سلیمانی وحدت ناگسستنی بین ملت‌های مسلمان جهان اسلام و همه نیروهای مقاومت ایجاد کرد و قلب‌ها را به همدیگر نزدیکتر کرد.
وی با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد عنوان کرد: این حمله موشکی به حدی با دقت به هدف خورد که آمریکا هم نتوانست مانع آنها شود.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: شهدا وقتی شهید می‌شوند، توانایی و اثرگذاری بیشتری پیدا می‌کنند و شهادت سردار سلیمانی هم تأثیرات مهمی در ابعاد مختلف داشت.
آیت‌الله حسینی شاهرودی افزود: شهادت این سردار بزرگ، حضور مردم در مراسم تشییع و تدفین او و سایر شهدا در کشور عراق و ایران و واکنش سپاه پاسداران به این جنایت آمریکا، نشان داد انقلاب اسلامی و حرکت خروشان آن همچنان زنده است.
وی انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدا دانست و اعلام کرد: به برکت فرهنگ ایثار و مقاومت پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورد و در طول انقلاب موجب ثبات و پایداری انقلاب شد.
نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: تجلیل و حمایت از خانواده شهدا امری ضروری است چراکه هر چه داریم از خون شهداست و با وجود ایثار آنها امروز از آرامش و امنیت مطلوب برخوردار هستیم.
امیر سرتیپ سعید اثنی عشری، فرمانده لشکر ۲۸ پیاده ارتش در کردستان هم در این آیین یادآور شد: کسانی که در جمهوری اسلامی همه دارایی و هستی خود را فدا کردند از ارج و قرب بالایی برخوردارند و امنیت و قدرت امروز کشورمان مدیون گذشت و فداکاری شهدا و خانواده آنها است که باید قدردان این ایثار و از خودگذشتگی باشیم.

انتهای پیام
captcha