ارمغان صلح و امنیت از سیاست برد-برد شهید سلیمانی به دست آمد
کد خبر: 3878180
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱

ارمغان صلح و امنیت از سیاست برد-برد شهید سلیمانی به دست آمد

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: اگر سیاست برد-برد سیاست درستی باشد سیاستی است که سردار شهید سلیمانی به آن قائل بود که یک طرف این برد، ارمغان قدرت، صلح و امنیت است، بدانند که اگر این تفکر، رهبر معظم و امثال سردار سلیمانی نبودند امروز کشور ما در آتش جنگ و ناامنی می‌سوخت.

ارمغان صلح و امنیت از سیاست برد-برد شهید سلیمانی به دست آمدبه گزارش ایکنا از همدان، عزت‌الله ضرغامی،امروز ۲۲ بهمن‌ماه، در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در همدان، با تشکر از مردم همدان که در هوای سرد ۱۰ درجه زیر صفر در حمایت از انقلاب خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند، اظهار کرد: سلام خدا بر مردم با ایمان و شهید پرور همدان که در این وضعیت جوی به حمایت از انقلاب خود به خیابان آمدند.
وی افزود: انقلاب ما چیزی نیست که دشمن تبلیغ کند که بخاطر مشکلاتی که مردم دارند دیگر از انقلاب دست می‌کشند، آنها فکر می‌کنند بین مردم و مسئولان فاصله است اما انقلاب ملک خود مردم است و چون انقلاب مال خود مردم است نه کسی ناراحت می‌شود نه از این راه دست می‌کشد.
ضرغامی با اشاره به اینکه اگر مسئولی همچون من خوب کار نکند خود مردم آن مسئول را کنار می‌گذارند، یادآور شد: ترامپ تهدید کرد که ۵۲ نقطه فرهنگی کشور را شناسایی کرده و آنها را مورد هدف قرار می‌دهد این آدم به قدری نادان است که نمی‌داند محل‌های فرهنگی متعلق به تمدن یک کشور و متعلق به تمدن بشری است. تمام دنیا به این مسئله اعتراض کردند که مگر می‌شود مراکز فرهنگی که طبق اعلام یونسکو جزء تمدن جهان است را مورد حمله قرار بدهد، باید بدانیم که این تهدید دقیقا حرف دل خود ترامپ بود.
وی ادامه داد: ترامپ به خیال خودش اعلام کرد که این مردم از شعار مرگ بر آمریکا خسته شده‌اند و دیگر این شعار را نمی‌دهند اما سلام خدا بر انصار دین الله که اسلام را یاری می‌کنند. امروز تمام دنیا به ویژه پس از شهادت سردار سلیمانی و پس از آن تشییع تاریخی ۲۵ میلیون نفری که در طول تاریخ بشریت بی‌نظیر بود ملت ایران را شناختند.
این مقام مسئول یادآور شد: آقای مایکل مور کارگردان مشهور امریکایی در توئیت خود خطاب به سردمداران اعلام کرد من طرفدار شما و ارتشمان هستند اما بیاید درست قضاوت کنیم که اگر یکی از ژنرال‌های امریکا بمیرد کدام یک از مردم برای تشییع او شرکت خواهد کرد، مردم امریکا کاری به سیاستمداران و ژنرال‌های خود ندارند.
وی افزود: اگر شخصیتی مثل چگوارا که الگوی جوانان انقلابی در سراسر جهان به ویژه در امریکای لاتین است، امروز دیگر باید بپذریم مردم دنیا بزرگتر از سردار سلیمانی کسی را در این راه نمی‌شناسند، شخصیت مردمی که بر دلها حکومت می‌کند یک رزمنده بدون مرز که در هر گوشه از جهان نام او بلند است و بعنوان شهید راه مقاومت او را می‌شناسند.
ضرغامی توضیح داد: اگر سیاست برد-برد سیاست درستی باشد سیاستی است که سردار شهید سلیمانی به آن قائل بود که یک طرف این برد، ارمغان قدرت، صلح و امنیت است. افرادی که دوست دارند در دوقطبی صلح و جنگ مرتبا بدمند و به چند شعار بسنده کنند که انقلابی‌ها و حزب‌الهی‌ها طرفدار جنگ هستند بدانند که اگر این تفکر، رهبر معظم و امثال سردار سلیمانی نبودند امروز کشور ما در آتش جنگ و ناامنی می‌سوخت.
ضرغامی ادامه داد: این صلح را رزمندگان، رهبری و انقلابیون به ما هدیه می‌دهند، اگر امروز کسی بخواهد فقط تعظیم و گفت‌وگو کند و بگوید با کسی کاری ندارم نمی‌تواند ارمغان صلح را به ملت بدهد، نتیجه این گفت‌وگو ها را در حال حاضر داریم می‌بینیم.
این مقام مسئول تأکید کرد: اگر این وحدت در بین هر سلیقه و ظاهری امروز در مردم ما وجود دارد بخاطر سردار سلیمانی و عشق او به اسلام بود که طبق گفته رهبری ایشان یک چهره واقعی اسلام است.

 

انتهای پیام
captcha