معاون اجرایی نمایشگاه قرآن معرفی شد
کد خبر: 3878283
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

معاون اجرایی نمایشگاه قرآن معرفی شد

در حکمی جداگانه از سوی معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرتضی خدمتکار به سمت معاون اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم منصوب شد.

معاون اجرایی نمایشگاه قرآن معرفی شد

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی از سوی عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مرتضی خدمتکار را به سمت معاون اجرایی این نمایشگاه قرآن منصوب کرد. در این حکم آمده است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَهٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ»

برادر ارجمند جناب آقای مرتضی خدمتکار

نظر به تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و ضرورت برنامه‌ریزی و تلاش جدی برای برگزاری شایسته بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور، به موجب این حکم، شما را به سمت «معاون اجرایی» بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم منصوب می‌کنم.

امید است با تکیه بر الطاف و امدادهای الهی و در سایه عنایات اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) بر اساس سیاست‌های ابلاغی و با هماهنگی کامل سایر ارکان و بخش‌های نمایشگاه، نهایت کوشش خود را برای بهره‌گیری از این فرصت ارزشمند به کار گیرید و با ارائه طرح‌هایی نوآورانه، بهره‌گیری از ظرفیت‌های ملی مرتبط و پیگیری و تدبیر لازم، نقشی مؤثر در ارتقای کمّی و کیفی این دوره از نمایشگاه داشته باشید.

عبدالهادی فقهی­‌زاده، معاون وزیر و رئیس بیست و هشتیمن نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

انتهای پیام
captcha