دیدار برنده سیمرغ بلورین جلوه‌های ویژه بصری جشنواره فجر با امام جمعه قزوین
کد خبر: 3878423
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

دیدار برنده سیمرغ بلورین جلوه‌های ویژه بصری جشنواره فجر با امام جمعه قزوین

محمد برادران برنده سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه بصری جشنواره فیلم فجر، با آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار کرد.

دیدار برنده سیمرغ بلورین جلوه‌های ویژه بصری جشنواره فجر با امام جمعه قزوینبه گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، امروز 23 بهمن در دیدار با محمد برادران و تیم جلوه‌های ویژه فیلم خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا که در جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بهترین جلوه‌های ویژه بصری شد، اظهار کرد: خدای متعال فرموده اگر تقوای الهی پیشه کنید و برای اعتلای دین تلاش و کوشش کنید، راه‌ها را برای شما باز می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بزرگان دین هر زمان در عرصه‌های مختلف زندگی با مشکلی مواجه می‌شدند، به خدا پناه می‌بردند و همین امر سبب می‌شد تا کارهایشان پیش رفته و مشکلاتشان برطرف شود و اگر شما نیز همین روند را ادامه دهید و برای اعتلای دین بکوشید، راه‌های هزار ساله را یک شبه طی خواهید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: هر چه هماهنگی خود را با دستورات دینی و الهی بیشتر کنید، یقیناً صاحب ارزشمندترین سرمایه شده‌اید و هیچ سرمایه‌ای برای شما، بالاتر از این نخواهد بود.

محمد برادران که از هنرمندان استان قزوین است نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از فعالیت‌های تیم جلوه‌های ویژه بصری فیلم خروج ارائه کرد.

دیدار برنده سیمرغ بلورین جلوه‌های ویژه بصری جشنواره فجر با امام جمعه قزوین

انتهای پیام
captcha