تبلیغات استکبار برای معامله قرن، بی‌ثمر ماند
کد خبر: 3878609
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
محمود واعظی:

تبلیغات استکبار برای معامله قرن، بی‌ثمر ماند

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: استکبار در خصوص معامله قرن تبلیغاتی راه انداخته بود که بی‌ثمر ماند و حتی کشورهای عرب طرفدار آن‌ها نیز مجبور شدند این موضوع را محکوم کنند.

توطئه‌های استکبار با حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خنثی شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور، شامگاه پنج‌شنبه، 24 بهمن‌ماه در نشست شورای اداری آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: تمام رسانه‌های خارجی و سرویس‌های تبلیغاتی استکبار که به نوعی با نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنی دارند، علیه ما کار می‌کنند تا بین نظام و مردم، دولت ‌و رهبری و بین این جناح و آن جناح اختلاف و تفرقه بیندازند.

وی اضافه کرد: ‌سرویس‌های تبلیغاتی دشمنان یک لحظه هم برای رسیدن به اهداف تفرقه‌افکنانه خود ساکت نمی‌نشینند.

واعظی افزود: آمریکا و دشمنان فکر می‌کردند با ایجاد نارضایتی و فشار اقتصادی با هدف فاصله انداختن بین مردم و مسئولان به نتیجه دلخواه خود خواهند رسید، اما نه فقط جدایی پیش نیامد، بلکه مردم جواب آن‌ها را به‌درستی دادند.

رئیس دفتر رئیس جمهور، همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو در دوم اسفند و اهمیت ‌آن گفت: موضوع انتخابات در این برهه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: ‌توطئه‌های اتاق فکر استکبار و صهیونیسم با حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خنثی شد و بر این اساس با شرکت در انتخابات نیز توطئه‌ها بی‌اثر خواهند شد.

واعظی در ادامه با تأکید بر این‌که شرکت در انتخابات شرایط بین‌المللی‌ کشور را بهتر خواهد کرد، گفت: باید تلاش کنیم تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم، البته ابتدا باید انتخابات سالم را برگزار کنیم و مردم هم به برگزارکنندگان اعتماد کنند.

وی اظهار کرد: مردم باید تشویق شوند و بدانند که حضورشان پای صندوق‌های رأی مؤثرتر از قهر کردن با صندوق رأی بوده و مشارکت پرشور و حداکثری مردم، مدنظر مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و مجموعه دولت است.

آمریکا به سمت انزوای سیاسی پیش می‌رود

واعظی یادآور شد: مصوبه مجلس عراق برای بیرون راندن نیروهای آمریکایی نیز ضربه‌ای حیثیتی بر آمریکا وارد کرد و این موضوع یکی از ثمرات خون شهید سلیمانی است؛ بر این اساس اقتدار ما روز به روز رو به افزایش بوده و آمریکا به سمت انزوای سیاسی پیش می‌رود.

وی متذکر شد: در حال حاضر شرایط ما از نظر مسائل منطقه‌ای به مراتب بهتر بوده و مهم این است که مردم، بخش خصوصی، دولت، نهادهای امنیتی و نیروهای نظامی در مقابل دشمن یک صدا و متحد عمل کنند.

واعظی، همچنین با اشاره به دیگر ناکامی‌های استکبار ‌گفت: ‌ترور شهید قاسم سلیمانی نیز برای آن‌ها نتیجه عکس داد و خودشان منزوی شدند.

رئیس دفتر رئیس جمهور تأکید کرد: ‌مردم هم نشان دادند پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند و این آمریکا بود که به طرف انزوای سیاسی پیش رفت.

وی در پایان بیان کرد: در خصوص معامله قرن نیز تبلیغاتی که راه انداخته بودند، بی‌ثمر ماند و حتی کشورهای عرب طرفدار آن‌ها هم مجبور شدند این موضوع را محکوم کنند.

انتهای پیام
captcha