عمر ما کفاف دیدن برکات شهادت شهید سلیمانی را نمی‌دهد
کد خبر: 3878625
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵

عمر ما کفاف دیدن برکات شهادت شهید سلیمانی را نمی‌دهد

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خون پاک شهید سلیمانی اثرات و برکاتی برای استمرار جبهه مقاومت اسلامی در پی داشته که شاید عمر ما کفاف ندهد همه آنها را ببینیم، گفت: جوانان همه کشورهای جبهه مقاومت اسلامی می‌توانند این شهید والامقام را الگو قرار دهند.

حیدری

به گزارش ایکنا از خوزستان، آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که امشب ۲۴ بهمن‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد، با بیان اینکه شهدای مقاومت با شهادتشان تولدی دوباره یافتند و این مقتضای شهادت شخصیت‌های بزرگ تاریخ است، اظهار کرد: شخصیت‌های معاصر اسلامی بزرگی داریم که شهادتشان بسیار بابرکت بوده است؛ شهادت شهید سیدمحمدباقر صدر برای اسلام خیلی پر برکت‌تر از حیاتش بود. همچنین شهدایی همچون آیت‌الله مطهری و آیت‌الله بهشتی با شهادتشان بقا و استمرار اندیشه صحیح و نظام مقدس اسلامی و ولایی را رقم زدند. 

وی ادامه داد: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی هم اینگونه بود؛ گرچه برکات جهاد ایشان از اول انقلاب تا شهادت و خدمت ایشان به انقلاب، اسلام و جبهه مقاومت اسلامی، قابل احصا نیست اما خون پاک او اثرات و برکاتی برای استمرار جبهه مقاومت اسلامی در پی داشته که شاید عمر ما کفاف ندهد همه آنها را ببینیم.

حیدری گفت: ده‌ها میلیون نفر در مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی به پا خاستند؛ این شکوه از خوزستان و پیش از آن در کربلا و نجف آغاز شد. همچنین پارلمان عراق تصمیم تاریخی لغو معاهده با آمریکا را گرفت. تظاهرات میلیونی در بغداد و بصره و قیام عمومی و میلیونی ملت‌های مسلمان در مقابل آمریکا و استکبار جهانی و کشیدن خط بطلان بر همه توطئه‌های رذیلانه استکبار جهانی نتیجه شهادت شهدای مقاومت یعنی حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که او را یک مکتب دانستند، گفت: شهید سلیمانی با اخلاص، بصیرت، رشادت، تدبیر، عقلانیت، جهاد پیگیر و تلاش شبانه‌روزی نمونه واقعی و مجسم برای اسلام انقلابی، ولایی و فقاهتی بود. جوانان ایرانی و عراقی، سوری، لبنانی، بحرینی، فلسطینی و دیگر جوانان جبهه مقاومت اسلامی می‌توانند این شهید والامقام را الگو قرار دهند؛ همچنین شهید ابومهدی المهندس هم هم‌تراز شهید سپهبد سلیمانی بود. 

وی تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی یک علقه تاریخی و پیوند قلبی و معنوی با استان خوزستان داشت که هم در میدان دفاع مقدس ظهور و بروز پیدا کرد و همه هشت سال را اینجا گذراند و با شهدایی مثل سرلشکر شهید حاج علی هاشمی همراه بود و هم در بهار سال ۹۸ در سیل خوزستان حضور جدی در بین مردم شادگان، حمیدیه، دشت آزادگان و شعیبیه داشت؛ حضور سردار سلیمانی بسیار معنادار بود. او با حشدالشعبی عراق به کمک مردم خوزستان آمد. 

حیدری گفت: رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی می‌گفت سردار سلیمانی به مجلس آمد و به ما درباره رسیدگی به خوزستان توصیه می‌کرد. یعنی از نظر حاج قاسم خوزستان باید مسئله اول کشور باشد. 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در آستانه حماسه دیگری قرار داریم، گفت: دوم اسفندماه انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود؛ اصل حضور در انتخابات واجب دینی، شرعی، ملی و وطنی است و علاوه بر آن باید انتخاب اصلح را به یکدیگر سفارش کنیم؛ بهترین اصلح کسی است که هم‌سطح حاج قاسم سلیمانی از جهت تخصص و انقلابی‌گری باشد. افرادی که پیرو این مکتب باشند را انتخاب کنید تا مجلس انقلابی تشکیل دهند و این مجلس، دولت جوان و انقلابی تشکیل دهد.

انتهای پیام
captcha