آیین اختتامیه کلاس‌های قرآن‌آموزان شهرستان آران و بیدگل برپا شد
کد خبر: 3878915
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱

آیین اختتامیه کلاس‌های قرآن‌آموزان شهرستان آران و بیدگل برپا شد

آیین اختتامیه کلاس‌های قرآن‌آموزان مرکز جامعه بیت الزهراء(س) شهرستان آران و بیدگل، با حضور قرآن‌آموزان برپا شد.

به گزارش ایکنا؛ بیست و هفتمین همایش پایان دوره کلاس‌های قرآنی نونهالان مرکز جامعه بیت الزهراء(س) شهرستان آران و بیدگل با محتوای «تبلور قرآن در اندیشه کودکان» همراه با گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی برپا شد.
این مراسم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مردان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، ضابطی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، یوسفیان، رئیس شورای اسلامی شهرستان، فاطمیان، رئیس شهرداری ناحیه 2 و جمعی از مسئولان، مربیان مرکز، خانواده‌ها و مهمانان نونهالان در سالن اجتماعات کانون شهید عربیان برپا شد.
در این همایش، برنامه‌های متنوعی مانند تلاوت آیاتی از قرآن کریم از سوی ابوالفضل رحیمی صورت گرفت. اجرای سرود جمهوری اسلامی از سوی حاضران، سخنرانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اجرای خطبه فدکیه از سوی گروه نجم، سخنرانی با بیان کودکانه، تلفیق قرآن و خطبه فدکیه، حفظ آیات کاربردی قرآن کریم از سوی گروه توحید، پخش کلیپ، حفظ سوره عصر، اجرای حفظ سوره عادیات به سه زبان و تدبر آن از سوی گروه لیل، اجرای سرود از سوی نونهالان ویژه اربعین شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اجرا شد.
در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین ظاهری، مدرس حوزه علمیه شهرستان آران و بیدگل پیرو تثبیت آموزه‌های قرآنی نونهالان در خانواده به سخنرانی پرداخت.
اعطای هدیه به رسم یادبود به قاری ابوالفضل رحیمی و همچنین اعطای گواهینامه و جوایز به نونهالان، تجلیل از حمزه‌ای، خادم قرآن و هم‌خوانی شعر «مادر» از سوی گروه نونهالان از دیگر ویژه برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha