30 بهمن؛ پایان ثبت‌نام آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن در یزد
کد خبر: 3879140
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

30 بهمن؛ پایان ثبت‌نام آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن در یزد

رئیس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: علاقه‌مندان به شرکت در پانزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ تا 30 بهمن ماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

رضایی رئیس اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی یزدحجت‌الاسلام علی محمد رضایی، رئیس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: ثبت‌نام پانزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم که از اول بهمن‌ ماه در استان آغاز شده تا پایان وقت اداری 30 بهمن ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری محل این آزمون در استان گفت: با توجه به اینکه محل ثبت نام این آزمون در شهرستان‌‌های یزد، میبد، ابرکوه، خاتم، اردکان در حال انجام است، در صورتی که تعداد شرکت کنندگان به حد نصاب برسد در همان شهرستان آزمون برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام رضایی ادامه داد: حافظان کلام وحی می‌توانند برای ثبت نام در این آزمون که روز جمعه 22 فروردین ماه 99 در محل‌های یاد شده برگزار می‌شود، به پایگاه تلاوت، پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم به آدرس http://telavat.com مراجعه کرده و برای دریافت مدارک تخصصی درجه یک تا پنج حفظ قرآن، در آزمون‌های رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن ثبت‌نام کنند.

وی یادآور شد: آزمون تخصصی ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ از سال ۸۵ آغاز شده و امسال پانزدهمین دوره آن برگزار می‌شود.

رضایی ادامه داد: همه سال ثبت نام این آزمون در بهمن و اسفند انجام می‌گیرد و اردیبهشت ماه آزمون کتبی حفظ و ترجمه قرآن برگزار خواهد شد و قبول شدگان این دوره شهریور ماه در آزمون شفاهی شرکت خواهند کرد.

رئیس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد ارائه مدرک تخصصی معادل دیپلم تا دکترا به برگزیدگان این آزمون را وجه تمایزی با آزمون‌های سایر سازمان‌ها دانست و بیان کرد: این مدارک از تخصصی‌ترین و معتبرترین مدارک بوده که هم ارزش علمی و هم ارزش استخدامی دارد.

انتهای پیام
captcha