نتانیاهو: در اوج عادی‌سازی روابط قرار داریم
کد خبر: 3879274
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸

نتانیاهو: در اوج عادی‌سازی روابط قرار داریم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در صفحه توییتر خود نوشت: اسرائیل در اوج عادی‌سازی روابط با تعداد خیلی زیادی از کشورهای عربی و اسلامی قرار دارد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المیادین، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز، یکشنبه در صفحه توییتر خود ضمن انتقاد از شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد به خاطر قرار دادن نام شرکت‌هایی فعال در بخش شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در لیست سیاهش نوشت: هر کسی که ما را تحریم کند، تحریم خواهد شد.

وی افزود: اقدام شورای حقوق بشر سازمان ملل (در قرار دادن شرکت‌های فعال در حوزه شهرک سازی در فهرست سیاه) جانبدارانه بود و به همین دلیل همه روابط خود را با آن قطع کرده‌ایم و دولت آمریکا نیز اقدام مشابه انجام داده و روابط خود را با آن قطع کرده است.

وی در ادامه با اشاره به عادی سازی روابط اسرائیل با تعدادی از کشورهای عربی مدعی شد: ما در اوج عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی و اسلامی قرار داریم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل برای ترسیم نقشه اراضی تیمی را با آمریکا تشکیل داده است و این تیم شدیدا با روسای شرکت‎های فعال در شهرک‌ها جهت تسریع عملیات (شهرک‌سازی در کرانه باختری) همکاری می‌کند.

نتانیاهو اعلام کرد که مسئولان اسرائیلی هفته آینده طرحی را اجرا خواهند کرد که هدف نهایی آن ایجاد روابط دیپلماتیک با کشور سودان است.

انتهای پیام
captcha