دوره تربیت داور حُسن حفظ قرآن برای اولین بار در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3879306
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
با حضور 30 قرآنی استان؛

دوره تربیت داور حُسن حفظ قرآن برای اولین بار در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری از حضور 30 نفر از بانوان و آقایان قرآنی در نخستین دوره تربیت داور حُسن حفظ قرآن کریم در استان که پایان هفته جاری در شهرکرد برگزار می‌شود، خبر داد.

محسن تقی‌پور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برگزاری نخستین دوره تربیت داور حُسن حفظ قرآن کریم در استان در پایان هفته جاری، اظهار کرد: این دوره با حضور استاد محمدمهدی بحرالعلوم، استاد حفظ قرآن، داور بین‌المللی و رئیس سازمان قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در روزهای پنج‌شنبه و جمعه یکم و دوم اسفندماه در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به افراد شرکت‌کننده در این دوره، گفت: 30 نفر از بانوان و آقایان قرآنی که حائز شرایط بودند در این دوره شرکت دارند، داشتن مدرک تخصصی حفظ (درجه ا تا ۳) سازمان دارالقرآن الکریم یا قبولی در آزمون ورودی، حفظ کل قرآن کریم، داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و داشتن حداقل سن ۲۵ سال و حداکثر ۵۰ سال از مهم‌ترین شرایط شرکت در این دوره آموزشی بود.

تقی‌پور با اشاره به اینکه دوره آموزشی تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم در رشته‌های تجوید و صوت سال گذشته در شهرکرد برگزار شد، افزود: دوره تربیت داور حسن حفظ نیز برای نخستین بار در استان به مدت ۲۰ ساعت آموزشی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری بیان کرد: در انتهای این دوره از شرکت‌کنندگان آزمون به عمل خواهد آمد و اسامی افراد منتخب برای صدور گواهی‌نامه داوری حُسن حفظ از سوی دارالقرآن کشور معرفی خواهند شد، ضمن اینکه از این افراد برای داوری مسابقات مختلف قرآن کریم در داخل استان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha