برگزاری آزمون شفاهی 5 جزء قرآن در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3879379
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

برگزاری آزمون شفاهی 5 جزء قرآن در کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آزمون شفاهی 5 جزء قرآن 9 اسفندماه خبر داد.

برگزاری آزمون شفاهی 5 جزء قرآن در کهگیلویه‌وبویراحمد

عبدالمحمد نمازی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: 39 نفر از بانوان و آقایان که در آزمون کتبی قرآن و عترت ارشاد موفق به کسب نمره قبولی شدند، در آزمون شفاهی 5 جزء قرآن 9 اسفندماه به صورت همزمان شرکت خواهند کرد.
وی افزود: کسانی که در این آزمون نمره 85 به بالا کسب کنند، جایزه 500 هزار تومانی به آنها اهدا می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد ایجاد رقابت سالم بین قرآن‌آموزان، کشف استعدادهای برتر قرآنی، تجلیل از برگزیدگان قرآنی،‌ ترویج فضای قرآنی در جامعه،‌ شناسایی مؤسسات قرآنی فعال و... را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بیان کرد.
نمازی تصریح کرد: سال‌های گذشته اوقاف نیز در مسابقات کتبی مشارکت می‌کرد و از ظرفیت مربیان، بقاع متبرکه و قرآن‌آموزان استفاده می‌شد، به همین علت تعداد شرکت کنندگان بیشتر بود، ضمن اینکه سال گذشته بیش از 150 نفر در آزمون شفاهی شرکت کرده بودند.
در همین خصوص جان‌محمد خوب‌پور، رئیس دفتر قرآن و عترت ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: حدود هزار و 60 نفر در این دوره از مسابقات ثبت نامی داشته‌ایم که حدود 700 نفر در 11 بهمن‌ماه شرکت کرده‌اند و حدود 39 نفر به مسابقات شفاهی راه یافته‌اند، ضمن اینکه اعتراض ردشدگان وارد است و بررسی می‌شود.
وی افزود: سال گذشته حدود هزارو 200 نفر در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha