حضور در انتخابات راه را برای پیشرفت کشور هموار می‌کند
کد خبر: 3879432
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳

حضور در انتخابات راه را برای پیشرفت کشور هموار می‌کند

امام‌ جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی راه را برای پیشرفت کشور هموار می‌کند، گفت: مردم به انسان‌های عالم، شجاع و وفادار به انقلاب رأی دهند.

مردم با حضور در انتخابات راه را برای پیشرفت کشور هموار کنند

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد، امام‌ جمعه موقت تهران، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: انتظار می‌رود مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی زمینه افزایش اقتدار ملی را فراهم و راه را برای پیشرفت کشور هموار کنند.

وی ادامه داد: به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی توصیه می‌کنم که در سخنرانی‌ها به دستاوردهای انقلاب در ۴۰ ساله گذشته بپردازند و با بیان واقعیت‌ها امید را در جامعه گسترش دهند. البته همیشه کاستی‌ها در همه جوامع وجود داشته و دارد. همچنین، نامزدهای انتخاباتی برنامه خود را برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی ارائه کنند و انتخابات را امکانی برای ارتقای دانش مردم و فرهنگ عمومی بدانند.

امام‌ جمعه موقت تهران در خصوص انتخاب اصلح تصریح کرد: مردم به کسانی رأی دهند که کارنامه درخشان و صلاحیت‌های اعتقادی، اخلاقی، علمی و مدیریتی بالایی داشته باشند و برای پیشرفت کشور نقشه راه بهتری را ارائه کنند و عالم، شجاع و وفادار به انقلاب باشند. فرد انقلابی باید متعهد باشد و با ارزش‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی آشنا و دارای تخصص و تجربه لازم باشد.

انتهای پیام
captcha