تلاش برای تحقق بیانیه «گام دوم انقلاب» / این بیانیه فقط در حد خواندن باقی نماند
کد خبر: 3879562
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

تلاش برای تحقق بیانیه «گام دوم انقلاب» / این بیانیه فقط در حد خواندن باقی نماند

امام جمعه خرم‎‏آباد گفت: در راستای بیانیه «گام دوم انقلاب اسلامی» اقدامات خوبی انجام شده است و باید به این بیانیه مهم که از سوی مقام معظم رهبری تهیه شده عمل کرد و نباید بگذاریم در حد خواندن باقی بماند.

تلاش برای تحقق بیانیه «گام دوم انقلاب» / این بیانیه فقط در حد خواندن باقی نماندبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد عصر دوشنبه، بیست و هشتم بهمن در شورای فرهنگ عمومی استان لرستان با بیان این‌که انتخابات یکی‌از ارکان نظام اسلامی است و مشارکت مردم در آن جایگاه ویژه‌ای دارد، اظهارکرد: انتخابات یک عطیه الهی است و مردم باید حضور خود در راهپیمایی ۲۲بهمن را با مشارکت در انتخابات تکمیل کنند.

وی با بیان این‌که معنا ندارد کسی با انتخابات قهر کند و حضور مردم یک امر ضروری است همچنین کسی نمی‌تواند مردم را از شرکت در انتخابات باز دارد، گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف است چراکه امر مهم قوه مقننه با انتخابات شکل می‌گیرد و قوه‌های قضائیه و مجریه به‌دنبال آن انجام وظایف می‌کنند.

شاهرخی با اشاره به این‌که انتخابات خوب وظیفه مجریان است و با اقدامات خود باعث برگزاری انتخابات خوب می‌شوند و با تجربیات ۴۰ ساله انتظار می‌رود ابن اقدام مهم به‌خوبی برگزار شود، ادامه داد: انتخاب خوب هم توسط مردم صورت می‌گیرد و باید کسی را انتخاب کنند که خودش را وقف مردم کند.

وی با بیان این‌که منتخبین باید خود را وقف مردم کرده و هیچ منفعتی نداشته باشند، گفت: باید اقدامات منتخبین در راستای احقاق حق عموم باشد، مجریان و ناظران باید از برگزاری انتخابات مراقبت کنند.

شاهرخی افزود: در راستای بیانیه «گام دوم انقلاب اسلامی» اقدامات خوبی انجام شده است و باید به این بیانیه مهم که از سوی مقام معظم رهبری تهیه شده عمل کرد و نباید بگذاریم در حد خواندن باقی بماند.

انتهای پیام
captcha