تدبیر برای اثربخشی فعالیت‌های قرآنی آموزش و پرورش
کد خبر: 3879632
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
حاجی‌میرزایی تأکید کرد:

تدبیر برای اثربخشی فعالیت‌های قرآنی آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مأموریت اصلی این وزارتخانه پرورش افراد بر پایه تعالیم قرآنی است، گفت: بهترین راه مصونیت‌بخشی نسل نو، پیوندهای قرآنی است.

محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، در گفت‌وگو با ایکنا، درباره میزان اهتمام به فعالیت‌های قرآنی دانش‌آموزان اظهار کرد: موضوع قرآن برای وزارت آموزش و پرورش حائز اهمیت است، چراکه مأموریت اصلی ما پرورش افراد آن هم در سنین نونهالی و نوجوانی و بر پایه تعالیم قرآن است.

وی ادامه داد: معتقدم به میزانی که دانش‌آموزان با قرآن و تعالیم و فرهنگ کلام وحی آشنا‌ شوند، در همه عرصه‌های زندگی به لحاظ اخلاقی، کارآمدی و اثربخشی نیز نیروهای موفق‌تر و توانمندتری خواهند بود.


بیشتر بخوانید:


حاجی‌میرزایی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان با اینگونه تربیت هم در برابر تغییرات و هم آسیب‌ها با ایمنی بیشتری حضور می‌یابند، اظهار کرد: بهترین راه پیوندهای قرآنی نسل نو است و قطعا مأموریت داریم که این کار و فعالیت را توسعه دهیم.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: نوع فعالیت‌های آموزش و پرورش در حوزه قرآن گسترده است و فعالیت‌های متنوعی نیز در کتاب‌های درسی، فوق برنامه و امور تربیتی در نظر گرفته شده که باید این آنها را دقیق‌تر مورد بررسی قرار دهیم و برای اثربخشی بهتر تدبیر کنیم.

انتهای پیام
captcha