نشست بصیرتی جمعیت بانوان فرهیخته کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 3879674
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

نشست بصیرتی جمعیت بانوان فرهیخته کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته کرمانشاه گفت: نشست طرح تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت اخلاق و معنویت توسط جمعیت بانوان فرهیخته استان برگزار می‌شود.

بتول محمدی، رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری دومین نشست بصیرتی بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت اخلاق و معنویت خبر داد و اظهار کرد: باید داشته‌هایی که درخصوص تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت معنویت و اخلاق می‌دانیم را با مشارکت حوزه علمیه بانوان و نهادهای فعال در این زمینه جمع‌بندی و آن را ارائه کنیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری در بحث معنویت اخلاقی بر روی شعور معنوی و وجدان اخلاقی تأکید دارند و این امر باید در جامعه نهادینه شود.

محمدی تصریح کرد: در بحث تبیین بندهای بیانیه گام دوم انقلاب باید پشتیبان و ضمانت اجرایی طرح را مشخص کنیم و در نشستی که توسط جمعیت بانوان فرهخیته استان برگزار می‌شود این مورد پیگیری خواهد شد.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته کرمانشاه اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری بر منش و رفتار اخلاقی تأکید دارند براین اساس موضوع معنویت و اخلاق برای این نشست در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این طرح دارای دو بخش عمومی و اختصاصی است و در بخش اختصاصی این طرح که در قالب سلسله نشست برگزار می‌شود به‌دنبال رفع مشکلات مد نظر هستیم.

محمدی تأکید کرد: در این برنامه مدون به‌دنبال توسعه فضائل اخلاقی هستیم و مقام معظم رهبری در حوزه معنویت و اخلاق، راهبردها را به اولویت بیان می‌کنند.

انتهای پیام
captcha