مجلس قوی، از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت است
کد خبر: 3879867
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

مجلس قوی، از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت است

معاون سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات، انتخاب نمایندگان قوی و حضور پرشور در صحنه موجب ناامیدی دشمنان می‌شود، گفت: امروز بیش از هر زمانی، کشور نیازمند مجلسی قوی است که از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت محسوب می‌شود.

مجلس قوی، مهمترین مؤلفه‌ کشوری قدرتمند است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حجت‌الاسلام هادی ابراهیمی، معاون سیاسی این نهاد امروز، 30 بهمن‌ماه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای این شهر با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات دارای دو بعد است؛ اول انتخاب نمایندگان قوی و دوم حضور پرشور در صحنه که موجب ناامیدی دشمنان می‌شود، گفت: امروز بیش از هر زمانی کشور نیازمند مجلس قوی است که از مؤلفه‌های داشتن کشوری قدرتمند محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: نیاز امروز کشور و انقلاب داشتن یک مجلس قوی است که عزت، سربلندی و حرکت پرشتاب به سمت جلو را تضمین کند.

ابراهیمی با تأکید بر اینکه ملت است که مجلس قوی را می‌سازد، افزود: همه باید به‌عنوان سرباز نظام در این عرصه با هدف تداوم قدرتمندانه نظام اسلامی، حضور داشته باشیم.

معاون سپاه قائم آل محمد‌(عج) استان، ضمن گرامی‌داشت یاد شهید سلیمانی، متذکر شد: راه مستقیم، همان راه شهدا است، راه مستقیم یعنی همان راهی که شهید سلیمانی طی کرد؛ شهیدی که اخلاص مهم‌ترین ویژگی‌اش بود.

وی اخلاص را بالاترین ویژگی شهید سلیمانی دانست و افزود: وی هیچگاه در صف اول قرار نمی‌گرفت و کمتر در فیلم‌ها و تصاویر مشاهده می‌شد. حضور گسترده مردم در مراسم تشییع، خاکسپاری و بزرگداشت سردار سلیمانی در سراسر کشور، ناشی از عظمت این شهید و عزتی است که خداوند به او عطا فرموده بود.

معاون سپاه استان، ویژگی دیگر شهید سلیمانی را شجاعت دانست و گفت: وی برای تمام مردم دنیا به شجاعت شناخته شده بود؛ همه شیفته آن شهید بودند این همان راه مستقیمی است که همه دنبال آن بودند و از آن به‌عنوان الگو تعریف می‌شود.

انتهای پیام
captcha