حضور مردم در انتخابات انتقام‌گیری از دشمن است
کد خبر: 3880281
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

حضور مردم در انتخابات انتقام‌گیری از دشمن است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات نوعی انتقام‌گیری از دشمنان است، گفت: بهترین، سخت‌ترین و مهم‌ترین انتقام این است که کاری کنیم که دشمنان از منطقه دور شوند و جرأت نکنند در کشورهای اسلامی حضور داشته باشند.

حضور مردم در انتخابات نوعی انتقام‌گیری از دشمنان استبه گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعهٔ قزوین، صبح امروز، 2 اسفندماه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مسجد امام‌خمینی(ره) در جمع مردم و اصحاب رسانه گفت: حضور مردم در تمامی برهه‌های حساس و همراهی با نظام جمهوری اسلامی ثابت کرده با گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، هر گاه مردم در صحنه‌ها حضوری جدی و آگاهانه داشته‌اند، کافران و دشمنان حقیقی از دسیسه‌هایشان علیه کشور مأیوس شده‌اند.

وی بیان کرد: اگر ما پس از شهادت سردار سلیمانی سخن از انتقام می‌گوییم، این انتقام یک‌زمان با در هم کوبیدن پایگاه عین‌الاسد و پایتخت نظامی امریکا رخ می‌دهد، زمان دیگر کاری می‌کنیم که ناوگان‌های هواپیمابر امریکا در فاصلهٔ زیادی از ما مستقر شوند و جرأت نزدیک شدن به ما را نداشته باشند، در زمانی دیگر نیز این انتقام در روزهایی مانند ۲۲ بهمن، روز قدس و روز انتخابات از دشمن گرفته خواهد شد.

آیت‌الله عابدینی ضمن اشاره به این موضوع که حضور مردم در انتخابات نوعی انتقام‌گیری از دشمنان است، بیان کرد: معتقد هستیم بهترین، سخت‌ترین و مهم ترین انتقام از دشمن این است که کاری کنیم دشمنان ما از منطقه دور شوند و جرأت نکنند در کشورهای اسلامی حضور داشته باشند؛ بی‌شک حضور پرشور در انتخابات زمینه فرار دشمن از منطقه را به وجود می‌آورد.

امام جمعه قزوین در پایان با تأکید بر اقتدار ایران اسلامی در دنیا، بیان کرد: اقتدار ما در پایبندی به پیشوا، امام، رهبر و ولی‌فقیه ادامه پیدا خواهد کرد. آهنگ حرکت رهبر ما انقلابی‌ترین و پیشرو ترین و متمدنانه‌ترین آهنگ است و اگر با این آهنگ حرکت کنیم دشمن به ذلت می‌افتد و دوستان ما در سراسر جهان سربلند و پیروز خواهند شد.

انتهای پیام
captcha