انتخابات تجلی وحدت و انسجام ملی است
کد خبر: 3880297
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

انتخابات تجلی وحدت و انسجام ملی است

استاندار یزد با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تضمین‌کننده آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی است گفت: این وحدت و انسجام که تجلی خود را در انتخابات نشان می‌دهد، حلال بسیاری از مشکلات داخلی است.

تجلی اتحاد و انسجام ملی در انتخابات نمایان می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد، امروز، ۲ اسفندماه پس از انداختن رأی خود به صندوق در محل مسجد روضه محمدیه (حظیره) یزد در جمع خبرنگاران حضور مردم در انتخابات مجلس یازدهم را بسیار خوب ارزیابی و اظهار کرد:  قطعا در ساعات آینده نیز مشارکت خوب مردم را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این وحدت و انسجام که تجلی خود را در انتخابات نشان می‌دهد، در بسیاری از مشکلات داخلی کمک کرده و می‌تواند برای رفع برخی از موانع و مشکلات موجود که دشمنان نیز به آن چشم دوخته‌اند تا بتواند از این طریق حرکت روی به جلوی نظام را متوقف کنند، ثمربخش باشد.

استاندار یزد بیان کرد: زمانی که دشمن در حال برنامه ریزی‌ برای توقف مردم است، اهمیت رای و مشارکت مردم بیشتر می‌شود زیرا که دشمن تلاش کرد با توسل به تروریسم آشکار و شهادت سردار سلیمانی مشارکت مردمی را کاهش دهد. در چنین شرایطی مردم ما احساس مسئولیت می‌کنند و پای نظام و آرمان‌هایشان می‌ایستند و این انتخابات صحنه‌ای است که مردم عزیزمان با عشق و علاقه و با انگیزه حضور می‌یابند و تأثیر این حضور را در معادلات خواهیم دید و راه ما هموارتر از گذشته دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم استان یزد نشان داده‌اند که همیشه وقتی پای منافع نظام و کشور در میان باشد، حضور پررنگی داشته و یزد جزو استان‌های برتر کشور بوده است.

استاندار یزد با اشاره به اینکه همه تمهیدات لازم برای انتخابات در استان فراهم شده، از مردم خواست از همین ساعات اولیه پای صندوق حاضر شوند و رای دادن را به ساعات آخر رای گیری موکول نکنند.

انتهای پیام
captcha