ضرورت انتخاب اصلح‌ برای ایجاد مجلس عدالت‌محور
کد خبر: 3880300
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

ضرورت انتخاب اصلح‌ برای ایجاد مجلس عدالت‌محور

استاندار قزوین گفت: با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح‌ترین‌ها می‌توانیم یک مجلس مقتدر، متعهد، عدالت‌محور و فسادستیز را تشکیل دهیم تا در کنار دولت و قوه قضاییه به هم‌افزایی کمک کند.

انتخاب اصلح‌ برای ایجاد مجلس عدالت‌محور و فسادستیزبه گزارش ایکنا از قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور، استاندار قزوین، امروز، 2 اسفندماه با حضور در مسجد محمدرسول‌الله و انداختن رأی خود در صندوق در جمع خبرنگاران بیان کرد: انتخابات نشان از جایگاه مردم در اداره حکومت دارد؛ انتخابات مجلس به خاطر اهمیت و ریل‌گذاری این قوه برای امور کشور از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.

استاندار قزوین تصریح کرد: امام خمینی(ره) میزان را رأی ملت دانسته و مجلس را عصاره ملت نامگذاری کردند؛ ما باید با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح‌ترین‌ها بتوانیم یک مجلس مقتدر، متعهد، عدالت‌محور و فسادستیز را تشکیل دهیم تا بتواند در کنار دولت و قوه قضاییه به هم‌افزایی کمک کند.

وی تأکید کرد: احتمال می‌رود ساعت رأی‌گیری تمدید شود ولی از مردم خواهش می‌کنیم در ساعات نخست حضور پیدا کرده و نقش خود را در مشارکت سرنوشت خود تعیین کنند تا بتوانیم یک مجلس مقتدر و نمایندگان متعهد استان قزوین را راهی مجلس کنیم تا در کنار ما بتوانند برای پیشبرد امور استان کمک کنند.

استاندار قزوین با اشاره به پیام حضور مردم برای دشمنان بیان کرد: جمهوری اسلامی از سلایق مختلف تشکیل شده و امروزه بخشی از مشکلات موجود در جامعه ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمن است اما علیرغم تبلیغ دشمن، مردم با تمام گرایش‌ها برای حفظ آرمان‌های امام و شهدا حماسه‌ای بزرگ می‌آفرینند و با حضور خود در انتخابات پیام ایستادگی و وحدت را به دشمنان می‌دهند.

جمالی‌پور اشاره کرد: بهترین ملاک انتخاب تعهد، تدین، تخصص، عقل‌گرایی، وحدت‌گرا بودن، توجه به منافع نظام و دوری از منفعت‌طلبی است؛ در حقیقت امروز به مجلسی نیاز داریم تا با وحدت گامی در راستای حل مشکلات موجود بردارد؛ یادآور می‌شوم که با دعوا و اختلاف‌افکنی نمی‌توان کشور را اداره کرد.

انتهای پیام
captcha