دنیا چشم به مشارکت مردم در انتخابات دوخته‌ است
کد خبر: 3880425
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴

دنیا چشم به مشارکت مردم در انتخابات دوخته‌ است

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که دنیا چشم به مشارکت مردم ایران در انتخابات دوخته‌ است، گفت: بعد از اتفاقات اخیر و شهادت سردار سلیمانی، اکنون همه‌ بدخواهان منتظر رفتار و عکس العمل مردم هستند و به همین دلیل حضور مردم در انتخابات امری بسیار مهم و ضروری است.

دنیا چشم به مشارکت مردم در انتخابات دوخته‌ استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان پس از انداختن رأی خود به صندوق در مسجد آیت‌الله انگجی تبریز، با بیان این‌که دنیا چشم به مشارکت مردم ایران در انتخابات دوخته‌ است، گفت: بعد از اتفاقات اخیر و شهادت سردار سلیمانی، اکنون همه‌ی بدخواهان منتظر رفتار و عکس العمل مردم هستند و به همین دلیل حضور مردم در انتخابات امری بسیار مهم و ضروری است.

وی با اشاره به حضور گسترده و باشکوه مردم در صحنه‌ انتخابات، اظهار کرد: علی رغم فضاسازی‌های منفی، مردم به طور گسترده در این انتخابات حضور یافته‌اند.

محسنی، با بیان این‌که انتخابات یکی از شروط دموکراسی است، گفت: حضور در انتخابات نشان می‌دهد که مردم نسبت به آینده‌ی خود حساس بوده و مشارکت در آن را همواره وظیفه‌ی ملی خود دانسته‌اند.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، با اشاره به ویژگی ‌های فرد اصلح، افزود: برخی از کاندیداها در تبلیغات خود از مسیر اصلی منحرف می‌شوند؛ در حالی که نمایندگان مجلس باید قانون‌گذاری کنند، نه این‌که وعده‌هایی چون ساخت پل و دانشگاه در روستاها بدهند.

وی تاکید کرد: اگر نمایندگان، قوانین صحیحی را در مجلس به تصویب برسانند، طبیعتا منابع ملی عادلانه و به طور صحیح توزیع خواهد شد.

محسنی، با بیان این‌که نمایندگان باید به مسئولیت و وظایف نمایندگی خود عمل کنند، گفت: افرادی که به عنوان نماینده به مجلس ورود پیدا می‌کنند باید به وظیفه‌ خود که قانون گذاری است، واقف بوده و این تکلیف را به نحو شایسته انجام دهند.

انتهای پیام
captcha