لغو برگزاری آزمون کتبی جشنواره قرآنی وزارت علوم
کد خبر: 3880770
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶

لغو برگزاری آزمون کتبی جشنواره قرآنی وزارت علوم

آزمون کتبی بخش معارفی و رشته‌های حفظ قرآن سی و پنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم که قرار بود روز پنجم اسفندماه به صورت همزمان در دانشگاه‌هایی وزارت علوم برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

لغو برگزاری آزمون کتبی جشنواره قرآنی وزارت علوم

به گزارش ایکنا؛ آزمون کتبی بخش معارفی و همچنین رشته حفظ قرآن سی و پنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم که بنا بود دوشنبه، پنجم اسفندماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شود، لغو شد.

بر همین اساس این تصمیم پس از وضعیت به وجود آمده در مورد ویروس کرونا اتخاذ شده و تاکنون زمانی برای برگزاری آن اعلام نشده است. وزارت علوم برای لغو این آزمون ابلاغیه‌ای به تمام دانشگاه‌ها ارسال کرده است که متن آن به شرح زیر است.

با توجه به مصوبات ستاد سلامت وزارت علوم و به دلیل تعطیلی تعدادی از دانشگاه‌های کشور بابت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و براساس مصوبه شورای سیاست‌گذاری سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور به اطلاع می‌رساند آزمون بخش معارفی و آزمون کتبی بخش حفظ این جشنواره در تاریخ اعلام شده (پنجم اسفند) برگزار نمی‌شود. خواهشمند است دستور فرمایید موضوع به نحو مقتضی در آن دانشگاه اطلاع‌رسانی شود.

لازم به ذکر است تاریخ برگزاری آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha