از لغو دوره‌های آموزشی تا تعطیلی مؤسسات قرآنی در یزد
کد خبر: 3880983
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
با شیوع کرونا صورت گرفت؛

از لغو دوره‌های آموزشی تا تعطیلی مؤسسات قرآنی در یزد

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: با عنایت به رعایت مسائل پزشکی و پیشگیری از ویروس کرونا، کلیه دوره‌های آموزشی قرآنی پایان هفته تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود.

از لغو دوره‌های آموزشی تا تعطیلی موسسات قرآنی در یزدحجت‌الاسلام علی محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: به منظور جلوگیری از ویروس کرونا و با عنایت به رعایت مسائل پزشکی و پیشگیری، کلیه دوره‌های روزهای 7 الی 9 اسفندماه جاری اداره امور قرآنی تا اطلاع ثانوی برگزار نخواهد شد.

رضایی یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته مبنی بر برگزاری دوره ارتقا و بازآموزی داوران حفظ و همچنین همایش حافظان قرآن کریم با حضور استاد بحرالعلوم در روزهای پنجشنبه و جمعه، 8 و 9 اسفندماه در این استان به منظور جلوگیری از ویروس کرونا لغو شد.

وی ادامه داد: دومین مرحله دوره تربیت معلم سبک زندگی قرآنی که با هدف  آشنايی با كليات و مبانی سبك زندگی قرآنی، آشنایی با شاخصه‌ها، مصاديق و فرآيند ارتباطات انسانی در سبك زندگی،  آموزش، ترغيب و ترويج ابعاد سبك زندگی مبتنی بر آموزه‌های قرآن كريم و اهل بيت (ع) که قرار بود پایان این هفته برگزار شود، نیز لغو شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از تعطیلی موسسات و خانه های قرآن در استان خبر داد و گفت: با توجه به اطلاعیه شماره ١ ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد مبنی بر تعطیلی تمام مهدکودک‌ها، پیش‌دبستانی‌ها، مدارس، کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان، مراکز روزانه توانبخشی، کتابخانه‌های عمومی و موسسات آموزشی تا پایان هفته، مراکز آموزشی قرآنی نیز تعطیل اعلام می شود.

انتهای پیام
captcha