نداشتن حق‌الزحمه مربیان؛ مهم‌ترین مشکل مؤسسه قرآنی یاسوج
کد خبر: 3881091
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹

نداشتن حق‌الزحمه مربیان؛ مهم‌ترین مشکل مؤسسه قرآنی یاسوج

مدیر مؤسسه قرآنی حضرت رقیه(س) یاسوج کمبود اعتبار و نداشتن حق‌الزحمه مربیان قرآنی را از مشکلات اصلی مؤسسه عنوان کرد.

نداشتن حق‌الزحمه مربیان؛ مهم‌ترین مشکل مؤسسه قرآنی یاسوج

رعنا رضایی، مدیر مؤسسه قرآنی حضرت رقیه(س) یاسوج در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: این مؤسسه از سال 86 با کسب مجوز از تبلیغات اسلامی با فعالیت 10 نفر مربی در همه رده‌های سنی به جز خردسال در بخش بانوان در ابتدای بلوار کاشانی، نرسیده به سالن پوریای ولی جنب دبیرستان فرهنگیان یاسوج راه‌اندازی شده است.
وی کلاس‌های تربیت معلم قرآن، تجوید، روخوانی، روانخوانی، مفاهیم، حفظ قرآن، تفسیر، احکام، اخلاق، مناسبت های مذهبی، جشنواره‌های دهه فجر و... را از برنامه‌های اجرایی برشمرد و افزود: نظارت و آموزش بیش از 8 خانه قرآنی ازسوی این مؤسسه انجام می‌شود.
مدیر مؤسسه قرآنی حضرت رقیه(س) یاسوج با اشاره به نیمه تعطیلی مؤسسه به مدت یک سال، بیان کرد: مؤسسه در طبقه بالای منزل شخصی‌ام مستقر و با کمبود رایانه و دستگاه کپی مواجه است.
رضایی کمبود اعتبار و نداشتن حق‌الزحمه مربیان قرآنی را از مشکلات اصلی مؤسسه ذکر کرد و یادآور شد: تاکنون خیری برای کمک پیدا نشده، ضمن اینکه تمام تلاشم را برای تعطیل نشدن مؤسسه می‌کنم؛ چراکه به انجام فعالیت‌های قرآنی علاقه دارم.

وی در ادامه با اشاره به استقبال مطلوب از کلاس‌های قرآنی ازسوی قرآن‌آموزان طی سال‌های گذشته، تصریح کرد: میانگین کلاس‌ها 50 نفر بود و هم‌اکنون 20 نفر شده است.شاید یکی از دلایل این موضوع، عدم تشویق قرآن‌آموزان بوده است.

انتهای پیام
captcha