اعلام فراخوان جشنواره «شعر انتظار» در استان مرکزی
کد خبر: 3881162
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

اعلام فراخوان جشنواره «شعر انتظار» در استان مرکزی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه از اعلام فراخوان سیزدهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی به مناسبت نیمه شعبان به میزبانی این شهرستان خبرداد.

احمد جوانمرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از اعلام فراخوان سیزدهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی به مناسبت نیمه شعبان که در اواخر فروردین سال 99 به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود، خبرداد.

وی  در تشریح محور فراخوان جشنواره «شعر انتظار» هم اظهار کرد: انتظار فرج و تأثیر آن در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، انقلاب اسلامی و آمادگی جهانی برای انقلاب حضرت مهدی(عج)، ولایت فقیه، نیابت از ولایت امام عصر(عج)، استکبارستیزی و عدالت‌گستری قیام حضرت مهدی(عج)، تفاوت انتظار عامیانه و انتظار عالمانه، نیمه شعبان روز جهانی مستضعفان از جمله محورهای در نظر گرفته شده است.

جوانمرد اضافه کرد: شاعران، ادیبان، فرهیختگان و علاقمندان می‌توانند آثار خود را از هفته اول اسفند تا 15 فروردین سال 99 به دبیرخانه این جشنواره به نشانی زرندیه، مأمونیه، میدان امام حسین(ع)، خیابان محتشم کاشانی، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند. همچنین نشانه الکترونیکیzarandieh.ershad@gmail.com ، شماره تماس 086 – 45229356 و شماره فاکس 086 – 45229357 از دیگر پل‌های ارتباطی هستند.

وی ضمن دعوت از تمامی شاعران و ادیبان استان برای شرکت در این جشنواره ابراز امیدواری کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی بتواند علاوه بر ارتقاء سطح کمی و کیفی جشنواره شعر و ادبیات در استان مرکزی و شهرستان زرندیه مؤثر باشد. مراسم اختتامیه نیز 27 فروردین 99 با حضور شاعران آیینی استان و کشور در شهرستان مأمونیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha