پویش «قرائت سوره مبارکه حمد»
کد خبر: 3881585
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
از سوی شبکه قرآن سیما انجام می‌شود؛

پویش «قرائت سوره مبارکه حمد»

پویش «قرائت سوره مبارکه حمد» در ایامی که برخی از هموطنان و انسان‌ها در دنیا گرفتار بیماری هستند، مصادف با اول ماه پر فیض رجب از سوی شبکه قرآن و معارف سیما آغاز به کار کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، پویش قرائت سوره مبارکه حمد با نگاهی الهی و توجه به تأکید کلام گهربار معصومین(ع) به قرائت این سوره در زمان بیماری و اسرار نهفته آن، با استعانت از خداوند متعال و اهل بیت، همزمان با آغاز ماه رجب و ولادت امام باقر(ع) از سوی شبکه قرآن و معارف سیما برپا شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این پویش و قرائت سوره مبارکه حمد برای سلامتی مردم در تمامی نقاط دنیا، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه قرآن و معارف سیما به نشانی www.qurantv.ir و یا ارسال تعداد قرائت سوره حمد به سامانه 300004444 و در ارسال پی ام به دایرکت صفحه مجازی به نشانی qtv_irib@ در قرائت سوره حمد شرکت کنند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
رقیه سیدجعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۸
3
13
بسمه تعالی با سلام بعد از ختم سوره حمد بخواب رفتم بین خواب و بیداری نیم روزی گفته شد واکسن بیماری کرونا را در سیب جستجو کنید . و سیبی را به دهانم نزدیک کردند با رایحه سیب از خواب بیدار شدم. الله اعلم
captcha