نماز جمعه زنجان با تشدید تدابیر بهداشتی برگزار می‌شود
کد خبر: 3881810
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸

نماز جمعه زنجان با تشدید تدابیر بهداشتی برگزار می‌شود

مسئول ستاد نماز جمعه استان زنجان با اشاره به اینکه نمازجمعه زنجان لغو نخواهد شد، گفت: بین نمازگزاران مهر نو و ماسک رایگان توزیع می‌شود.

نماز جمعه زنجان با تشدید تدابیر بهداشتی برگزار می‌شودحکمعلی اسماعیلی، مسئول ستاد نماز جمعه زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: با توجه به احتمال شیوع کرونا در اجتماعات مردمی، اتخاذ تدابیر بهداشتی و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی ضروری است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون تصمیمی برای لغو نماز جمعه در زنجان اتخاذ نشده است، ابراز کرد: نماز جمعه این هفته با تشدید تدابیر بهداشتی و ارائه لوازم مورد نیاز به نمازگزاران برگزار خواهد شد.

مسئول ستاد نماز جمعه زنجان ادامه داد: همه نایلون‌های استفاده شده از مصلی جمع‌آوری شده و نایلون‌های جدید توزیع خواهد و تا اعلام شرایط عادی مهرهای کهنه نیز با مهرهای نو تعویض می‌شود.

این مسئول به ضدعفونی محوطه، همه سالن مصلی، سرویس‌های بهداشتی و ورودی و خروجی‌ها اشاره کرد و گفت: برای هر فرد نمازگزار یک ماسک رایگان نیز توزیع می‌شود و و از مردم تقاضا می‌شود از دست دادن و روبوسی خودداری کنند.

اسماعیلی با اشاره به هماهنگی با مرکز بهداشت برای ارائه آموزش‌ و توصیه‌های بهداشتی به نمازگزاران تصریح کرد: مقرر شده از نیروهای این دستگاه در مبادی ورودی حضور یابند و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در مورد تأمین گرمایش مصلی نماز جمعه خاطرنشان کرد: گرمایش این مجموعه مناسب و قابل قبول بوده و مشکلی برای نمازگزاران وجود ندارد.

انتهای پیام
captcha