اعتکاف رمضانیه جایگزین اعتکاف رجبیه می‌شود
کد خبر: 3881814
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

اعتکاف رمضانیه جایگزین اعتکاف رجبیه می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، با بیان این‌که در پی شیوع کروناویروس، توصیه نامه‌ای با همکاری اداره بهداشت به هیأت مذهبی ارسال می‌شود، گفت: مردم باید از تجمعات غیرضروری پرهیز کنند و به این دلیل نیز امسال مراسم اعتکاف رجبیه در ماه مبارک رمضان «اعتکاف رمضانیه» برگزار خواهد شد.

اعتکاف رمضانیه جایگزین اعتکاف رجبیه می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام حسن شعبانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان امروز، هشتم اسفندماه در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که در پی شیوع کروناویروس، توصیه نامه‌ای با همکاری اداره بهداشت به هیأت مذهبی ارسال می‌شود، گفت: مردم باید از تجمعات غیرضروری پرهیز کنند و به این دلیل نیز امسال مراسم اعتکاف رجبیه در ماه مبارک رمضان «اعتکاف رمضانیه» برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر این‌که در پی شیوع ویروس کرونا، دستور العملی برای مساجد و هیئات مذهبی تهیه شده است که در اختیار این عزیزان قرار می‌گیرد، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم که ترس، ناامیدی و استرس در بین افراد جامعه رخنه کند، چراکه این موضوع را دین به ما آموخته است.

حجت‌الاسلام شعبانی، با بیان این‌که مردم ما مشکلات بسیار و بزرگ‌تری را پشت سر گذاشته‌اند و بر این اسلس جای نگرانی وجود ندارد، افزود: لحظه‌ای دعا مستجاب نمی‌شود که انسان از رحمت الهی ناامید شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: این ویروس به توصیه و تعریف پزشکان از ویروس آنفلوانزا ضعیف‌تر است و مردم باید نکات بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت را رعایت کنند.

وی در پایان افزود: اگر توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنیم، مواجهه با این موضوع بسیار ساده بوده و در کم‌ترین زمان ممکن از بین خواهد رفت.

انتهای پیام
captcha