برگزار نشدن نماز جمعه این هفته در 4 شهر لرستان
کد خبر: 3881914
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

برگزار نشدن نماز جمعه این هفته در 4 شهر لرستان

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان گفت: نماز جمعه این هفته علاوه بر خرم‌آباد در همه بخش‌های تابع این شهرستان از جمله زاغه، بیرانشهر و سپیددشت نیز برگزار نمی‌شود.

برگزار نشدن نماز جمعه این هفته در 4 شهر لرستانحجت‌الاسلام اصغر دانشی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان امروز جمعه، نهم اسفند در جمع خبرنگاران، گفت: پیرو در خواست وزیر محترم بهداشت و درمان و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا نمازجمعه مورخه نهم اسفند در مرکز استان یعنی خرم‌آباد و بخش‌های زاغه، بیرانشهر و سپیددشت برگزار نمی‌شود.

وی افزود: بر اساس اطلاعیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نماز جمعه این هفته همچنین در تهران، قم، رشت، مشهد، تبریز، ارومیه، همدان،اصفهان، ساری، اردبیل، کرج، اهواز، سمنان، زاهدان، شیراز، قزوین، سنندج، کرمانشاه، یاسوج، گرگان، بندر عباس و یزد برگزار نمی‌شود.

دفتر حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همان‌گونه که مردم متدین و انقلابی لرستان استحضار دارند، در آزمایشات، ویروس کرونا چند نفر محدود از هم‌استانی‌ها مثبت اعلام شده است، در این راستا بر اساس نامه مورخه هشتم اسفندماه جاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تأیید استانداری و موافقت نماینده ولی‌فقیه در استان به جهت سلامتی امت حزب‌الله، نماز جمعه این هفته در تاریخ نهم اسفند در همه شهرستان‌ها و بخش‌های استان لرستان برگزار نمی‌شود.

یادآور می‌شود، در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها و شهرهایی که حسب اعلام کتبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و  استانداران، به‌طور قطعی نقطه حساس شناسایی شده است نماز جمعه این هفته اقامه نخواهد شد.

انتهای پیام
captcha