سین سلامتی در خانه ماندن است
کد خبر: 3885747
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

سین سلامتی در خانه ماندن است

مدیرکل بنیاد استان قزوین با اشاره به اینکه مراسم تحویل سال ۹۹ در گلزار شهدای قزوین برگزار نمی‌شود گفت: همه شهروندان به‌ویژه سالمندان، امسال سال نو را در خانه بمانند تا سین سلامت را در سفره هفت‌سین خود داشته باشند و بهار را به شادی در کنار هم بگذرانند.

سین سلامتی امسال در گرو ماندن در خانه است

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با گرامیداشت نوروز سال ۹۹ گفت: از نخستین سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هر ساله مراسم تحویل سال نو با حضور بازماندگان شهدا و ایثارگران، مدیران استان و مردم شهیدپرور در گلزار شهدای قزوین برگزار ‌شده است.

وی افزود: ولی امسال مراسم تحویل سال نو به دلیل پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و براساس تأکیدهای مسئولان و متخصصان بهداشت و درمان مبنی بر پرهیز از برگزاری برنامه‌های فرهنگی با تجمع مردم در گلزار شهدای قزوین برگزار نخواهد شد.

حقایق‌پور با بیان اینکه مزار شهدا زیارتگاه عاشقان و دلسوختگان انقلاب و ولایت بوده و هست، گفت: آحاد جامعه می‌توانند با خلوص نیت و از دور، ارادت قلبی خود را به مقام شامخ شهدای عزیز ابراز کنند و سال نو را با گرامیداشت یاد و خاطره آنان در منزل آغاز نمایند.

این مسئول افزود: مردم ایران با استعانت از ارواح مقدس شهیدان همواره در راستای آرمان‌های شهدا حرکت کرده و در سال جدید نیز با تجدید بیعت با اهداف والای آن‌ها، به منظور اعتلای انقلاب و پیشرفت کشور بیش از گذشته در مسیرشان حرکت خواهند کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: همه مردم شهیدپرور قزوین باید با جدی گرفتن قرنطینه خانگی به دنبال قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باشند تا هر چه زودتر این ویروس در کشور ما به طور کامل از بین برود و مردم دوباره به زندگی عادی برگشته و به انجام امور روزمره خود بپردازند.

وی بیان کرد: امسال سال نو با توجه به شیوع ویروس کرونا متفاوت است و باید آحاد جامعه نکات پزشکی و بهداشتی از جمله پرهیز از روبوسی و دست دادن را جدی بگیرند. همه شهروندان به ویژه سالمندان، امسال سال نو را در خانه بمانند تا سین سلامت را در سفره هفت سین خود داشته باشند و بهار سال ۹۹ را به شادی در کنار هم بگذرانند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: باید همه مردم در زمان تحویل سال نو همانند سال‌های گذشته با توسل به درگاه پروردگار متعال، اهل‌بیت (ع) و شهدا دعا کنند تا هر چه زودتر عافیت نصیب مردم عزیزمان شود.

انتهای پیام
captcha