گلچین گزارش‌های چندرسانه‌ای ایکنا قزوین در سالی که گذشت
کد خبر: 3886370
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۴

گلچین گزارش‌های چندرسانه‌ای ایکنا قزوین در سالی که گذشت

گلچینی از گزارش‌های چندرسانه‌ای ایکنا قزوین در سال گذشته را با هم مرور می‌کنیم.

گلچین گزارش‌های چندرسانه‌ای ایکنا قزوین در سالی که گذشت

به گزارش ایکنا از قزوین، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی سلامتی و داشتن سالی پر از خیر و برکت، جهت سهولت دریافت اخبار و مطالب کار شده در خبرگزاری شعبه قزوین شما می‌توانید گلچینی از عناوین چندرسانه‌ای‌های کار شده را در سالی که گذشت مشاهده و با کلیک بر عناوین هر یادداشت آن را مطالعه کنید.

فیلم | نقش محافل قرآنی در پیروزی انقلاب

انقلاب اسلامی ایران بر پایه ایمان به خدا و رهبری امام و وحدت امت اسلامی به پیروزی رسید؛ در این میان نقش محافل قرآنی و هیئت‌های مذهبی در پیروزی انقلاب مهم و تأثیرگذار بود. در میزگردی که در ایکنا قزوین برگزار شد به این موضوع پرداختیم.

فیلم | مردی که نامش در تاریخ قزوین ماند

سعدی خوش می‌گوید که «سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز»، اینک در نوزده سالگی عروج معلم بزرگ قرآن رضا یزدان‌پناه که عمر با برکت خود را صرف ترویج فرهنگ ناب قرآنی و احیای امر به‌ معروف کرد، همگان به نیکی و بزرگی از این مرد خدا یاد می‌کنند. مردی که سیره رفتاری‌اش می‌تواند الگویی برای تک تک ما باشد.

فیلم | قرائت «حمید شاکرنژاد» در قزوین

حمید شاکرنژاد، از اساتید بین‌المللی قرآن کریم به‌عنوان مهمان ویژه قاریان ممتاز استانی در طرح «ضیافت الهی» به تلاوت آیات روح‌بخش کلام‌الله مجید در محافل انس با قرآن استان قزوین می‌پردازد.

هشتگ «من_یک_سپاهی_ام» در فضای مجازی طوفان به پا کرد

از روز گذشته در فضای مجازی تشکیل کمپین‌ها و هشتگ‌هایی در حمایت از سپاه پاسداران رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است، گویی همه یک‌صدا و یکدل در پاسخ به اقدام ابلهانه و خبیثانه دونالد ترامپ در قرار دادن نام سپاه پاسداران در جمع گروه‌های تروریستی به پا خواسته‌اند.

اینفوگرافیک جانبازان استان قزوین در یک نگاه

اینفوگرافیک «جانبازان استان قزوین در یک نگاه» شامل اطلاعات جانبازان شهید، جانبازان متوفی و تعداد جانبازان به تفکیک نواحی مجروحیت، جنسیت، تعداد جانبازان مدافع حرم، تعداد جانبازان به تفکیک درصد جانبازی و آمار مقایسه‌ای با جانبازان کشور است.

فيلم | گنجی در مدرسه‌ای با پنج دانش‌آموز

عباس امینی دانش‌آموز پایه ششم است که صوت دل‌نشین او در قرائت آیات کلام‌الله مجید بسیار شنیدنی است. او حافظ بیش از ۱۲ جزء قرآن است و در مدرسه روستای کوند از توابع بخش دشتابی بوئین‌زهرا در پایه ششم ابتدایی در حال تحصیل است. در این مدرسه تنها ۵ دانش‌آموز وجود دارد.

اینفوگرافیک | اعمال ماه شعبان

ماه مبارک شعبان اعمالی دارد که برای سالک الی الله و آنان که دل در گرو معبود بسته‌اند بسیار با ارزش است تا در تحت لوای این اعمال به حقیقت عبودیت و بندگی خالق بی‌همتا که همان هدف و غایت از آفرینش تمامی موجودات است برسند.

انتهای پیام
captcha