راه‌اندازی۶ کارگاه تولید ماسک توسط بسیجیان در قزوین
کد خبر: 3887379
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶

راه‌اندازی۶ کارگاه تولید ماسک توسط بسیجیان در قزوین

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اظهار کرد: سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین اقدام به راه‌اندازی ۶ کارگاه تولید ماسک کرده و با تعامل و نظارت مجموعه شبکه بهداشت و درمان اقدام به توزیع رایگان در سطح شهرستان قزوین کرده است.

راه‌اندازی ۶ کارگاه دوخت ماسک توسط بسیجیان در قزوین

به گزارش ايكنا از قزوين، به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوين، زین‌العابدین اصل‌بیگی، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اظهار کرد: در راستای ابلاغ فرمانده معظم کل قوا به ستاد کل نیروهای مسلح در مورد راه‌اندازی قرارگاه‌های بهداشتی درمانی، سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین با راه‌اندازی این قرارگاه اقدام به راه‌اندازی ۶ کارگاه تولید ماسک کرده و با تعامل و نظارت مجموعه شبکه بهداشت و درمان اقدام به توزیع رایگان در سطح شهرستان قزوین کرده است.

وی تصریح کرد: کارگاه‌های راه‌اندازی شده به همت رده‌های قشری بسیج از جمله بسیج خواهران، بسیج مساجد و محلات و بسیج اصناف بوده و روزانه بیش از پنج هزار ماسک تهیه و تولید می‌شود.

اصل‌بیگی بیان کرد: این کارگاه‌ها در شهرهای اقبالیه، محمود آباد، اقبال شرقی، الموت و کوهین مشغول به فعالیت هستند و بسیجیان بدون هیچ چشم داشتی و برای رضای خدا در این کارگاه‌ها فعالیت می‌کنند تا همه با هم کرونا را شکست دهیم.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین با اشاره به ظرفیت بالای بانوان بسیجی در امر امدادرسانی و خدمات، بیان کرد: بانوان ایثارگر در دوران دفاع مقدس در پشتیبانی جنگ حضور فعال داشتند و امروزه نیز جهادگونه در مواجهه با ویروس منحوس کرونا به یاری نیروهای بسیجی و سپاهی آمده و خدمات شایانی ارائه داده‌اند.

این مسئول تأکید کرد: بسیج با تمام توان خود درخط مقدم مبارزه با بیماری کرونا است و جهادگران بسیجی شهرستان قزوین نیز از تمام توان خود جهت ریشه‌کن کردن این بیماری و خدمت به مردم استفاده خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از بسیجیان که در این کار خداپسندانه شرکت کردند، عنوان کرد: این کار جهادی تا نابودی این ویروس منحوس ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha