مأموریت‌های غیرضروری كارمندان قزوينی لغو می‌شود
کد خبر: 3888675
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

مأموریت‌های غیرضروری كارمندان قزوينی لغو می‌شود

سخنگوی ستاد مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا در استان قزوین گفت: بخشنامه نحوه حضور کارمندان در ادارات، بانک‌ها و بیمه‌ها تا ۲۰ فروردین تمدید شد و مأموریت‌های غیرضروری كارمندان قزوينی لغو می‌شود.

مأموریت‌های غیرضروری كارمندان قزوينی لغو می‌شودبه گزارش ايكنا از قزوين، به نقل از روابط عمومی استانداری قزوين، منوچهر حبیبی، سخنگوی ستاد مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا در استان، بیان كرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس و حسب تصمیمات اتخاذ شده در ستاد استانی قرارگاه مدیریتی بیماری کرونا به منظور حفظ و تأمین ارتقاء سطح سلامت شاغلین و تمهیدات لازم جهت ساماندهی حضور و فعالیت کارکنان با اعمال تدابیری به شرح اندیشیده و اتخاذ شد.

حبیبی اظهار كرد: بخشنامه نحوه حضور کارمندان در ادارات، بانک‌ها و بیمه‌ها تا ۲۰ فروردین تمدید شد.

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: همچنان یک سوم کارکنان در محل کار حاضر و بقیه دورکاری کرده یا به مرخصی بروند و مرخصی آن‌ها جزو مرخصی استحقاقی محسوب نمی‌شود.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی تا سقف ۷۰ درصد کارمندان را اجازه مرخصی دهند تا سقفی که به روند خدمت‌رسانی خدشه وارد نشود.

سخنگوی ستاد مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا در استان با اشاره به اينكه مأموریت‌های غیرضروری كارمندان قزوينی لغو می‌شود، افزود: کارمندان دستگاه‌ها به صورت دورکاری برای انجام وظیفه خود اقدام می‌کنند و دیگر نیازی به ارسال مرخصی استحقاقی یا استعلاجی برای آن‌ها نخواهد بود.

وی بیان كرد: بانوان شاغل دارای فرزند زیر ۶ سال، بانوان شاغل دارای همسر یا فرزند معلول، افراد بالای ۶۰ سال، جانبازان معزز شیمیایی، افراد با سابقه پیوند اعضا (کبد، کلیه) و کلیه شاغلان آسیب‌پذیر یعنی افرادی که دارای سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی وعروقی، ریوی، دیابت، بیماری کلیوی، بیماری کبدی، بیماری سرطانی نیز شامل دورکاری می‌شوند.

معاون استاندار افزود: این مهم در راستای پیشگیری و سلامت شهروندان و مهار بیماری کرونا اجرایی خواهد شد.

وی تأکید کرد: از دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌شود موضوع خدمات‌رسانی به شیوه الکترونیکی در دستور کار باشد و از مردم هم تقاضا داریم از مراجعات غیرضروری به دستگاه‌های اجرایی خودداری کنند.

انتهای پیام
captcha