توزیع هزاران ماسک و اقلام بهداشتی در مناطق کم برخوردار قم
کد خبر: 3889689
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۹

توزیع هزاران ماسک و اقلام بهداشتی در مناطق کم برخوردار قم

مدیر امور بین‌الملل جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله (نجباء) ضمن اعلام خبر توزیع هزاران ماسک و اقلام بهداشتی میان مناطق کم برخوردار قم گفت: بر حسب وظیفه انسانی و برادری میان دو ملت بزرگ ایران و عراق، تا زمانی که نیاز است، در خدمت مردم ایران هستیم.

به گزارش ایکنا، ضیاء الشویلی، مدیر امور بین‌الملل نجباء، دوشنبه ۱۸ فروردین‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران از حضور نیرو‌های مقاومت اسلامی حزب‌الله نجباء در قم خبر داد و اظهار کرد: نجباء با هدف شکست اپیدمی کرونا در قم به یاری کادر درمان و بیماران شتافته است.

وی با اشاره به برخی اقداماتی که با حضور نیرو‌های مقاومت اسلامی حزب‌الله نجباء در قم صورت گرفته است، بیان کرد: توزیع دو هزار بسته بهداشتی در مناطق کمتر برخوردار قم، ضد‌عفونی برخی معابر پرتردد از جمله اقدامات نیرو‌های مقاومت است.

مدیر امور بین‌الملل جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله نجباء ادامه داد: تهیه و توزیع هزار قطعه لباس برای کادر درمان نیز از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است که پس از آماده‌سازی در بیمارستان‌های قم توزیع می‌شود.

وی با اشاره به مناطقی که در چند روز گذشته از سوی نیرو‌های مقاومت حزب الله نجباء ضد‌عفونی شده است، گفت: بلوار آیت‌الله منتظری، خیابان چهارمردان (انقلاب)، خیابان ارم و سایر نقاط پرتردد مرکزی قم به همت نیرو‌های مقاومت اسلامی حزب‌الله نجباء ضد‌عفونی شد.

الشویلی با تأکید بر اینکه در روایات و آیات قرآن از عسل به عنوان خوراکی بهشتی یاد شده است، تأکید کرد: در چند روز گذشته ۴۰۰ کیلو عسل در بیمارستان‌های فرقانی، علی بن ابی طالب‌(ع) و نقاهتگاه یاوران مهدی‌(عج) بین بیماران و کادر درمانی توزیع شده است.

مدیر امور بین‌الملل جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله نجباء خاطرنشان کرد: نیرو‌های جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله نجباء با حضور در جبهه‌های سوریه و عراق برای مقابله با داعش به صورت جهادی مبارزه کردند و اکنون نیز برای مقابله با ویروس کرونا در کنار رزمندگان اسلام در ایران به صورت جهادی وارد میدان شدند.

انتهای پیام
captcha