آغاز جشنواره هفته ارتش در فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع)
کد خبر: 3889714
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷

آغاز جشنواره هفته ارتش در فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع)

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت گفت: جشنواره عیدانه هفته ارتش فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی رشت در چهار محور قرآنی، هنری، سیاسی و آموزشی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌محمد حسن‌زاده، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری عیدانه بزرگ هفته ارتش خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای تدابیر مقام معظم رهبری و به منظور ارتقای بصیرت کارکنان شاغل و بازنشسته و همچنین خانواده‌ها، جشنواره عیدانه هفته ارتش در این فرماندهی برگزار می‌شود.

وی با تشریح روند برگزاری این جشنواره افزود: جشنواره عیدانه هفته ارتش فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی رشت در چهار محور قرآنی، هنری، سیاسی و آموزشی برگزار می‌شود که طی آن شرکت‌کنندگان با ارائه آثار خطاطی، قصه‌گویی، ایده‌پردازی و همچنین ارائه طرح‌های علمی و عملی در خصوص سال «جهش تولید» به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی رشت ضمن تبیین اهداف جشنواره تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا و راه‌اندازی پویش در خانه می‌مانیم، کارکنان عرصه فرهنگی این فرماندهی با برپایی جشنواره عیدانه هفته ارتش اهدافی همچون افزایش آگاهی، ارتقای توان و مهارت مخاطبین و همچنین تحکیم بنیان خانواده را مدنظر قرار داده‌اند.

وی با ابراز امیدواری در اثربخشی این جشنواره میان مخاطبان اظهار کرد: زیربنای طرح جشنواره در فضای مجازی تعریف شده است و علاوه بر این تبلیغات میدانی متناسب در سطح شهرک سازمانی انجام گرفته است.

گفتنی است؛ علاقمندان تا 6 اردیبهشت ماه فرصت دارند تا آثار خود را به آدرس Hooman_18 در پیام رسان سروش یا ایتا ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha