مسابقه «قرائت دعای فرج» برگزار می‌شود
کد خبر: 3889857
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
از سوی شورای توسعه فرهنگ قرآنی اسلامشهر؛

مسابقه «قرائت دعای فرج» برگزار می‌شود

مسابقه «قرائت دعای فرج» از سوی شورای توسعه فرهنگ قرآنی اسلامشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ ستاد توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان اسلامشهر با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان مسابقه دعاخوانی «قرائت دعای فرج» را به مناسبت میلاد حضرت امام مهدی(عج) برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه (آقایان) که به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج) و شفای عاجل بیماران و دفع بلایا برگزار می‌شود، باید فایل صوتی اثر خود را تا چهارشنبه، 20 فروردین‌ماه ساعت 24 به Eslamshahrguran@ ارسال کنند.

شرکت‌کنندگان باید فایل صوتی اثر هنری قرائت دعای سلامتی امام زمان(عج) را از (بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ، ا) الی (برَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمین‌) با کیفیت مطلوب ضبط کرده و آن را تا زمان معین شده با قید مشخصات کامل و تلفن همراه به آیدی فوق ارسال کنند.

همچنین، به آثار ارسالی که پس از مهلت مقرر به آیدی اعلام شده ارسال می‌شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد و شرکت در مسابقه نیز محدودیت سنی ندارد.

به نفرات اول تا سوم این مسابقه به ترتیب مبلغ دو میلیون ریال، یک میلیون و پانصد هزار ریال و یک میلیون ریال اهدا می‌شود. در صورت استقبال حداکثری، به نفرات چهارم، پنجم و ششم به هر کدام مبلغ پانصدهزار ریال تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام
captcha