مسابقه «منتظران موعود» ویژه بانوان طلبه برگزار می‌شود
کد خبر: 3889858
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵

مسابقه «منتظران موعود» ویژه بانوان طلبه برگزار می‌شود

مسابقه «منتظران موعود» برگرفته از کتاب «انتظار فرج امام زمان(عجّ) در کلام آیت‌الله خامنه‌ای ویژه بانوان طلبه جامعةالزهرا(س) برگزار می‌شود. 

مسابقه «منتظران موعود» ویژه بانوان طلبه برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام حسن برزو، معاون فرهنگی تبلیغی جامعةالزهرا(س)، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، عنوان کرد: در آستانه ولادت باسعادت حضرت ولیّ عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، مسابقه منتظران موعود ویژه طلاب جامعه‌الزهرا به همت اداره کل امور فرهنگی برگزار می‌شود. این ‌مسابقه برگرفته از کتاب «انتظار فرج امام زمان» در کلام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است که دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تدوین و منتشر کرده است.

حجت‌الاسلام برزو گفت: این کتاب با مروری بر بیانات و تحلیل‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی درباره مسئله مهدویت، غیبت و انتظار می‌تواند پاسخگوی بسیاری از مسائل  و شبهات مرتبط با انقلاب اسلامی، نظریه انتظار و عقاید شیعه نسبت به امام زمان باشد.

وی مهم‌ترین هدف برگزاری این مسابقه را افزایش سطح دانش طلاب درخصوص مسائل مربوط به حضرت مهدی ارواحنا فداه دانست و افزود: ساختن زندگی امروز در جهت حکومت امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، مبارزه با استکبار تلاشی برای حاکمیت اسلام، انتظار فرج یعنی حرکت در جهت قسط و عدل، عقیده درست به امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف عامل تسلیم نشدن مردم، ایجاد ناامنی و شیوه استعمار برای مبارزه با عقیده انتظار از جمله سرفصل‌های این کتاب به شمار می‌رود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعةالزهرا(س) در ادامه بیان کرد: بر اساس جدول زمان‌بندی این برنامه فرهنگی، فرصت مطالعه بانوان طلبه تا نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت باسعادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام است و آزمون مسابقه «منتظران موعود» از تاریخ ۱۹  الی ۲۱ اردیبهشت به مدت سه روز به صورت آنلاین و از طریق ورود به سامانه دانش پژوهان، گزینه آزمون، برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام برزو در پایان یادآور شد: اعلام برگزیدگان همزمان با عید بزرگ فطر خواهد بود که به نفرات برگزیده به رسم یادبود هدایایی اهدا خواهد شد.
انتهای پیام
captcha