مسابقه «چالش کرونا» برگزار می‎شود
کد خبر: 3889916
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳

مسابقه «چالش کرونا» برگزار می‎شود

مسابقه رفع نوآورانه چالش کرونا با مشارکت بسیج دانشجویی، بنیاد تعاون بسیج و معاونت علمی سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ این روزها که شیوع کرونا به اولین مسئله‌ ما تبدیل شده است، اگر به دنبال اجرایی کردن ایده خلاقانه‎تان برای مبارزه با کرونا هستید و اگر محصولی برای مواجهه با این چالش تولید کردید و نیاز به حمایت دارید و یا حتی در حال اجرای اقدامی در این خصوص هستید و موانعی بر سر راهتان است، نگران نباشید! می‎توانید در #چالش_کرونا شرکت کنید.
 
سازمان بسیج مستضعفین با مشارکت شبکه گسترده‌ای از حامیان، چالش نوآوری باز، کرونا را به عنوان سازوکاری نوآورانه و پربازده برگزار می‎کند. این چالش، یک «مسابقه» با تکیه بر قدرت هوش جمعی در جهت مردمی‎سازی فرآیند حل مسائل پدیده کرونا است.
 
این مسابقه علمی در چهار محور شامل بهداشت، درمان و پیشگیری، مدیریت و سیاست‌گذاری، پیامد‌های اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود و داوطلبان شرکت در این مسابقه تا 12 اردیبهشت‎ماه، مهلت دارند، فیلم سلفی یک دقیقه‌ای از ایده، محصول و یا اقدامات‎ خود را درباره هر یک از موضوعات چهارگانه این مسابقه در سامانه کندو به نشانی candoportal.com ارسال کنند.
 
در این مسابقه تمامی پیشنهادات ثبت شده با توجه به حوزه فعالیت هر حامی، گروه‌بندی شده و در اختیارشان جهت بررسی قرار می‌گیرد. بدین طریق امکان حمایت شبکه حامیان از پیشنهادات ثبت شده فارغ از اینکه در ارزیابی داوران چالش، برنده شده و یا نشده باشند، فراهم می‎شود. این حمایت‎ها شامل «سرمایه‎گذاری و مشارکت»، «ارائه تسهیلات»، «امکان ثبت به عنوان هسته/واحد فناور»، «تأمین زیرساخت»، «تأمین سرمایه در گردش»، «تسهیلات سربازی و کسری خدمت» و ... است.
 
به سه برگزیده این مسابقه در سه بخش ایده‌ها، محصولات و اقدامات برتر، جوایز نقدی به ترتیب 80، 60 و 40 میلیون تومان اهدا می‌شود و افرادی که حائز نمره قبولی در شاخص‌های کارشناسی شوند از حمایت‌هایی مانند سرمایه‎گذاری و مشارکت، دریافت تسهیلات، تأمین زیر ساخت و سرمایه در گردش، تسهیلات سربازی و کسری خدمت برخوردار خواهند شد.
 
انتهای پیام
captcha