میزبانی کانون بسیج مداحان ملارد از کاربران اینستاگرامی
کد خبر: 3889925
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵

میزبانی کانون بسیج مداحان ملارد از کاربران اینستاگرامی

کانون بسیج مداحان شهرستان ملارد با راه‌اندازی حسینیه مجازی و اجرای برنامه‌های مختلف در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) میزبان کاربران در شبکه اجتماعی اینستاگرام شده است.

اسماعیل نصرآبادی، مسئول کانون بسیج مداحان شهرستان ملارد در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ گفت: همزمان با حلول ماه شعبان‌المعظم و به همت کانون بسیج مداحان و قرارگاه جهادی سلامت شهرستان ملارد، حسینیه مجازی این کانون با برنامه‌های متنوع در شبکه اجتماعی اینستاگرام آغاز به فعالیت کرده است.

وی بیان کرد: برنامه‌های این حسینیه با حضور کارشناسان مذهبی، مسئولان شهرستان، شاعران، مداحان و کارشناسان طب اسلامی، همه روزه از ساعت ۱۸ تا ۱۹ در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی basijmadahanmashgh @ از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

مسئول کانون بسیج مداحان شهرستان ملارد ادامه داد: همچنین برگزاری پویش و مسابقه‌های مختلف از دیگر برنامه‌های این کانون ویژه کاربران مجازی است که از جمله می‌توان به راه‌اندازی پویش هشت هزار بسته ارزاق معیشتی و بهداشتی به هشت هزار خانواده نیازمند اشاره کرد. سهم هر نفر در این پویش هشت هزار تومان است که در پایان به هشت نفر از شرکت‌کنندگان، به قید قرعه هشت جایزه سفر به مشهد مقدس در نظر گرفته شده است.

نصرآبادی اظهار کرد: ارسال دلنوشته‌های امام زمانی از دیگر مسابقات این صفحه مجازی است که به پنج دلنوشته برتر، پنج جایزه نفیس اهدا خواهد شد. همچنین مداحان نوجوان می توانند فیلم یک دقیقه ای از مولودی‌خوانی خود را به مناسبت اعیاد شعبانیه به نشانی ذکر شده ارسال کنند که به فیلم‌های برتر، هشت جایزه نفیس تقدیم می‌شود.

بهار حاتم‌زاده
انتهای پیام
captcha