برپایی مجازی همایش انجمن اسلامی آمریکای شمالی
کد خبر: 3889961
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳

برپایی مجازی همایش انجمن اسلامی آمریکای شمالی

همایش سالانه انجمن اسلامی آمریکای شمالی(ICNA) امسال به خاطر شیوع کرونا مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از ابوت اسلام، انجمن اسلامی آمریکای شمالی (ایكنا) همایش سالانه خود را با سخنرانی جمعی از صاحب‌نظران مسلمان به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌کند.

این انجمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: برای کمک به پیشرفت به عنوان یک جامعه و یک ملت، مایلیم شما را به حضور در همایش ملی مجازی خود دعوت کنیم.
 
موضوع همایش امسال آیه 186 سوره بقره: «و هرگاه بندگان من از تو در باره من بپرسند [بگو] من نزديكم» است. همچنین، برخی از سخنرانان همایش امسال، جاوید صدیقی، شیخ سراج وهاج، شیخ عمر سلیمان، دکتر الطاف حسین، لیندا سرسور و زهرا بیلو هستند.
 
پس از لغو همایش سالانه مشترک انجمن مسلمانان آمریکا(MAS) و انجمن اسلامی آمریکای شمالی (ICNA) در واشنگتن دی سی به دلیل شیوع کرونا، تصمیم برای برگزاری مجازی این همایش گرفته شد.
 
سال گذشته این همایش، تقریباً 22 هزار شرکت‌کننده داشت و بیش از 150 سخنران در بیش از 130 جلسه در آن سخنرانی کردند. این همایش مجازی 10 تا 11 آوریل(22_23 فروردین) برگزار می‌شود.
 
ایكنا (ICNA) یكی از بزرگترین سازمان‌های مردمی و غیرانتفاعی مسلمان آمریكای شمالی است كه هر ساله پروژه‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی را به منظور كمك به اصلاح و پیشرفت جامعه اجرا می‌کند. این سازمان از سال 1968 برای برقراری روابط بین جوامع با پرداختن به آموزش، توسعه، خدمات اجتماعی و امدادی می‌کوشد.
انتهای پیام
captcha