رژیم صهیونیستی نگران است که بیش از ۸۰ سال عمر نکند / ولادت امام زمان(عج)؛ آغاز شمارش معکوس برای تحقق وعده الهی
کد خبر: 3890010
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶
سیدحسن نصرالله:

رژیم صهیونیستی نگران است که بیش از ۸۰ سال عمر نکند / ولادت امام زمان(عج)؛ آغاز شمارش معکوس برای تحقق وعده الهی

دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، با اشاره به ولادت امام زمان(عج) به عنوان آغاز شمارش معکوس برای تحقق وعده الهی، اظهار کرد: در سرزمین‌های اشغالی، رژیم غاصبی وجود دارد که نگران است که بیش از هشتاد سال عمر نداشته باشد.

به گزارش ایکنا؛ سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان سه‌شنبه شب به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت امام زمان(عج) سخنرانی کرد.

وی در ابتدای سخنرانی خود، فرا رسیدن نیمه شعبان را به مسلمانان و شیعیان جهان تبریک گفت و از وزرا و مسئولان دولت لبنان و کادر پزشکی و همه مردمی که در زمینه مقابله با کرونا همکاری کردند، تقدیر و تشکر کرد.

نصرالله همچنین سالروز شهادت شهید سیدمحمدباقر صدر به همراه خواهر ایشان را تسلیت گفت و اعلام کرد: شهید صدر، اندیشمند و نمونه اخلاص و تواضع بود و امام خمینی(ره) و جمهوری اسلامی و انقلاب را کاملا تأیید می‌کرد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان با یادآوری جمله شهید صدر درباره امام خمینی(ره) که در آن گفته بود «در امام خمینی ذوب شوید، همان‌گونه که ایشان در اسلام ذوب شدند»، تصریح کرد: شهید صدر همواره بر تبعیت از دستورات و توصیه‎های امام خمینی(ره) تأکید داشت.

وی افزود: شب نیمه شعبان شب بزرگی است و جایگاه ویژه‌ای نزد خداوند دارد و مؤمنان در این شب باید به انجام اعمال مخصوص این شب از قبیل ادای نماز، قرائت قرآن و استغفار از درگاه خداوند بپردازند.

سیدحسن نصرالله ولادت امام زمان(عج) را به منزله آغاز شمارش معکوس برای تحقق وعده الهی دانست و گفت که باور به منجی در کتب سماوی ادیان بوده و بسیاری از خاخام‌های یهود منتظر ظهور ایشان هستند.

وی در ادامه به هراس صهیونیست‌ها از ظهور مهدی موعود(عج) اشاره کرد و گفت: در سرزمین‌های اشغالی، رژیم غاصبی وجود دارد که نگران حفظ موجودیت سیاسی خود است و نگران آن است که بیش از هشتاد سال عمر نداشته باشد.

نصرالله با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جهان گفت: جنگ‌ها و ویروس‌ها منجر به فروپاشی ایدئولوژی‌هایی خواهد شد و شرایط بعد از کرونا نشان می‌دهد که برخی دچار انحطاط اخلاقی شده‌اند. اظهارات برخی مسئولان فرانسوی که اعلام کرده بودند برای آزمایش واکسن کرونا، باید از آفریقایی‌ها استفاده کرد، نمونه‌ای از این انحطاط اخلاقی است.

انتهای پیام
captcha