مقابله با کرونا در نشست مجازی شورای همکاری خلیج فارس بررسی شد
کد خبر: 3890086
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰

مقابله با کرونا در نشست مجازی شورای همکاری خلیج فارس بررسی شد

نشست فوق‌العاده آخرین تحولات مربوط به مقابله با ویروس کرونا با حضور مجازی وزیران کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس برگزار شد و طی آن تلاش‌های اعضا برای مبارزه با این ویروس مورد رایزنی و تبادل نظر قرار گرفت.

مقابله با کرونا در نشست مجازی شورای همکاری خلیج فارس بررسی شد

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع مصر، وزرای کشور شورای همکاری خلیج فارس روز گذشته،‌ 19 فروردین، نشست فوق‌العاده‌ مقابله با کرونا را از طریق ویدئوکنفرانس به ریاست امارات متحده عربی به عنوان رئیس دوره‌­ای برگزار کردند.

در این نشست آخرین تحولات مربوط به مقابله با ویروس کووید ۱۹ در کشورهای عضو این شورا و اقدامات مربوط به جلوگیری از شیوع آن بررسی و مقرر شد که دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس تمامی اطلاعات دریافتی از وزارتخانه­‌های کشور عضو این شورا درباره تدابیر پیشگیرانه امنیتی برای جلوگیری از شیوع این ویروس را در اختیار دیگر اعضا قرار دهد.

شرکت‌کنندگان در این نشست با برگزاری نشست‌های مجازی بیشتر برای اجرای هماهنگی‌ها در خصوص مبارزه با گسترش ویروس کرونا و تبادل اطلاعات میان این کشورها موافقت کردند.

عدم خروج هیچ‌یک از شهروندان کشورهای عضو از کشور تا از سرگیری مجدد سفرهای زمینی و هوایی و ضرورت استفاده از روادید مورد تأیید کشور مقصدی که عضو شورای همکاری خلیج فارس است، از دیگر موارد تأکید شده در این نشست بود.

عربستان، امارات، بحرین، کویت، قطر و عمان شش کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس هستند.

انتهای پیام
captcha