موانع پیش‌روی توسعه اقتصادی کشور شناسایی و برطرف شود
کد خبر: 3890171
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵

موانع پیش‌روی توسعه اقتصادی کشور شناسایی و برطرف شود

امام جمعه شهر مریوان با تأکید بر اینکه باید موانع پیش‌ِرو مسیر تولید و توسعه اقتصادی کشور، شناسایی و برطرف شود، گفت: «جهش تولید» کشور را از تمام بحران‌ها و تنگناها نجات داده و سبب استقلال و عدم وابستگی به کشورهای بیگانه می‌شود.

ماموستا مصطفی شیرزادی، امام جمعه شهر مریوان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، به نام‌گذاری سال با عنوان سال «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: تمامی مسئولان و تولیدکنندگان در کشور، باید با تلاش و کوشش در راستای تحقق شعار سال، پیشرفت و سربلندی کشور گام بردارند.
وی با تأکید بر اینکه باید موانع پیش‌ِرو مسیر تولید و توسعه اقتصادی کشور، شناسایی و برطرف شود، افزود: «جهش تولید» کشور را از تمام بحران‌ها و تنگناها نجات داده و سبب استقلال و عدم وابستگی به کشورهای بیگانه می‌شود.
امام جمعه شهر مریوان عنوان کرد: تحقق شعار سال نیازمند تلاش همگانی از سوی مردم و مسئولان است و امیدواریم دولتمردان با عزم جهادی و همت مضاعف در جهت پیشرفت و جهش تولید گام اساسی بردارند.
وی «جهش تولید» را نجات‌دهنده کشور از بحران‌ها و تنگناها دانست و بیان کرد: «جهش تولید» موجب پیشرفت و توسعه کشور می‌شود.
ماموستا شیرزادی اعلام کرد: تحقق شعار سال نیازمند تلاش همگانی از سوی مردم و مسئولان است و امیدواریم دولتمردان با عزم جهادی و همت مضاعف در جهت پیشرفت و جهش تولید گام اساسی بردارند.
وی ادامه داد: برای مقابله با توطئه های اقتصادی دشمنان و رفع نیازها نباید منتظر کمک کشورهای بیگانه بود در غیر این صورت در حصر اقتصادی خواهیم ماند.
امام جمعه مریوان افزود: «جهش تولید» به‌منزله تقویت حوزه اشتغال است و مهم‌ترین مسئولیت مسئولان در این راستا کمک به تولید و اشتغال است.
وی به نقش مهم جامعه دانشگاهی در تحقق شعار سال هم گریزی زد و یادآور شد: نخبگان، فرهیختگان و جامعه دانشگاهی نیز انتظار می‌رود برای رفع موانع پیش‌ِروی تحقق شعار راهکار ارائه دهند.
انتهای پیام
captcha