اقدامات جهادی اداره اوقاف طرقبه شاندیز در مبارزه با کرونا + عکس
کد خبر: 3890203
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶

اقدامات جهادی اداره اوقاف طرقبه شاندیز در مبارزه با کرونا + عکس

به همت رئیس و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طرقبه شاندیز، و مدیران و خادمیاران نوجوان بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر(ع)، عملیات جهادی ضدعفونی و گندزدایی در راستای مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا، در سطح شهر طرقبه انجام شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به همت رئیس و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طرقبه شاندیز، مدیریت فرهنگی، اجرایی، خادمیاران نوجوان و کارکنان بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر(ع)، عملیات جهادی ضدعفونی و گندزدایی در راستای مبارزه و پیشگیری بیماری کرونا در سطح شهر طرقبه انجام شد.

بنابراین گزارش؛ در این عملیات جهادی، صحن بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر(ع)، معابر و خیابان‌های اطراف بقعه متبرکه، محوطه اداره اوقاف شهرستان طرقبه شاندیز، شهرک بوستان و گلستان، پمپ بنزین، بلوار معلم، معابر و خیابان‌های شهر طرقبه ضدعفونی و گندزدایی شدند.

همچنین در ادامه برنامه‌های فرهنگی و جشن‌های ماه شعبان، ویژه‌برنامه‌های سالروز ولادت آفتاب عالم تاب حضرت مهدی(عج) از جوار بارگاه مطهر امامزادگان یاسر و ناصر(ع) به‌صورت پخش زنده در صحفه رسمی اینستاگرام این بقعه متبرکه به آدرس: eynt.ir@، امروز، ۲۰ فروردین‌ماه، ساعت ۱۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین راشد یزدی و مداحی ابراهیم قانع برگزار شد.
 

اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha