گرامیداشت سالروز میلاد حضرت مهدی(عج) در «گتوند»
کد خبر: 3890247
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵

گرامیداشت سالروز میلاد حضرت مهدی(عج) در «گتوند»

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد این شهرستان، با اهدای بسته‌‌های حمایتی به نیازمندان و اجرای برنامه‌های مجازی، سالروز میلاد باسعادت حضرت ولیعصر(عج) را جشن می‌گیرند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حمید بهداروندی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت ولیعصر(عج)، اظهار کرد: با توجه به برگزار نشدن جشن‌های جمعی نیمه شعبان به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد گتوند امسال به‌گونه‌ای دیگر این عید بزرگ را جشن خواهند گرفت.

وی بیان کرد: تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی و غذایی میان مردم مستحق و نیازمند از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی جامع، کمیل و قیصر امین‌پور این شهرستان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند گفت: کانون‌های فرهنگی ــ هنری شهید بهشتی، جامع، بقیة‌الله(عج) و امام رضا(ع) به منظور گرامیداشت این روز بزرگ، برگزاری مسابقه استعدادیابی، ختم قرآن برای سلامتی امام زمان(عج)، پخش کلیپ و مطالب با موضوع مهدویت در فضای مجازی را در برنامه‌های خود خواهند داشت.

بهداروندی با بیان اینکه ان‌شاءالله این فعالیت‌ها جز باقی‌الصالحات قرار بگیرد و باعث خشنودی آقا امام زمان(عج) شود، اظهار کرد: دیگر کانون‌ها هم با پخت غذای نذری، پخش دعای فرج و مولودی‌خوانی از طریق بلندگوهای مساجد، چاپ بروشور تبریک میلاد امام زمان(عج) این جشن بزرگ و خجسته را گرامی می‌دارند.

داود طهماسبی
انتهای پیام
captcha