نیمه شعبانی متفاوت‌تر از همیشه در قزوین
کد خبر: 3890259
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷

نیمه شعبانی متفاوت‌تر از همیشه در قزوین

مدیر کانون فرهنگی ـ هنری توحید گفت: به مناسبت ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) جشن نیمه شعبان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

برگزاری جشن‌های نیمه شعبان متفاوت از همیشه

حامد یزدی، مدیر کانون فرهنگی هنری توحید، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، با تبریک میلاد امام زمان(عج) اظهار کرد: جشن نیمه شعبان امسال کانون فرهنگی ـ هنری توحید با توجه به شیوع ویروس کرونا متفاوت از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی افزود: تهیه ارزاق برای نیازمندان و افرادی که شغل خود را ازدست داده‌اند، جمع‌آوری کمک‌های مردمی و همچنین نذر قربانی و توزیع آن بین نیازمندان از جمله کارهایی بود که در این ایام انجام شد و تا پایان ماه شعبان نیز ادامه خواهد داشت.

یزدی تصریح کرد: همچنین به مناسبت ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) جشن‌هایی در فضای مجازی تحت عنوان مسابقه «فصل عیدی» ویژه نوجوانان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کاروان شادی نیز با حضور در محله‌ها با پخش مولودی و دعای فرج تلاش می‌کند فضای شاد و معنوی را برای هم وطنانمان ایجاد کند، از سوی دیگر ضدعفونی ماشین‌هایی که به خیابان‌های اصلی و فرعی ورود پیدا می‌کنند از دیگر برنامه‌های این ایام است.

مدیر کانون فرهنگی ـ هنری توحید در پایان تصریح کرد: افراد سالخورده و جانبازان بعضی از محلات که امکان خروج از منزل را ندارند شناسایی شده‌اند و اعضای کانون‌ها به صورت داوطلبانه برای خرید اقلام مورد نیاز آن‌ها اقدام می‌کنند.

انتهای پیام
captcha