کسب رضایت امام زمان(عج) با صرف هزینه‌های جشن شعبانیه برای کمک به نیازمندان
کد خبر: 3890314
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

کسب رضایت امام زمان(عج) با صرف هزینه‌های جشن شعبانیه برای کمک به نیازمندان

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: از آنجایی که به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از خانواده‌ها در تامین هزینه‌های زندگی و معیشت خود دچار مشکل شده‌اند بدون شک امام زمان(عج) با هزینه کردن مخارج جشن نیمه شعبان برای کمک به این نیازمندان بسیار شاد خواهد شد.

شاد ساختن قلب امام زمان(عج) با صرف هزینه‌های جشن شعبانیه برای کمک به نیازمندانحجت‌الاسلام جواد مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به شرایط ویژه کشور به خاطر ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری جشن‌های نیمه شعبان اظهار کرد: درواقع برگزاری جشن‌های نیمه شعبان به نوعی تعظیم شعائر اسلامی، زنده نگه داشتن یاد امامان معصوم(ع) و خشنود ساختن قلب نازنین امام زمان(عج) بود و در حال حاضر که امکان برگزاری تجمعات و جشن‌ها وجود ندارد باید توجه کرد که قلب ایشان با انجام چه کاری شاد می‌شود.

وی افزود: از آنجایی که به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از خانواده‌ها در تامین هزینه‌های زندگی و معیشت خود دچار مشکل شده‌اند بدون شک امام زمان(عج) با هزینه کردن مخارج جشن نیمه شعبان برای کمک به این نیازمندان بسیار شاد خواهد شد و در این راستا نهادهای مربوطه و هیات‌های مذهبی می‌توانند در این مسیر گام برداشته و به افراد آسیب‌دیده کمک کنند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بعد از شب قدر، نیمه شعبان یکی از ارزشمند‌ترین شب‌ها در اسلام است، عنوان کرد: مردم باید فرصت نیمه شعبان را مغتنم شمرده و با شب زنده‌داری و قرائت ادعیه مخصوص این شب از فضائل و برکت این شب به خوبی بهره ببرند.

وی با بیان اینکه به برکت نیمه شعبان باید همه برای جلب رضایت امام زمان(عج) تلاش کنند، تصریح کرد: یکی از راه‌های جلب رضایت امام زمان(عج) قدم نهادن در مسیر جلب رضایت خداوند است و رضایت خداوند مگر به دوری از محرمات و انجام واجبات محقق نمی‌شود.

حجت‌الاسلام شبستری در پایان خاطرنشان کرد: در این روزها که مردم جهان با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند همگان در شب نیمه شعبان برای ریشه‌کنی این ویروس و بهبودی بیماران کرونا و طلب آمرزش برای درگذشتگان غفلت نکنند.

انتهای پیام
captcha