لزوم برداشتن گام‌های مؤثرتر برای ترویج فرهنگ مهدویت
کد خبر: 3890355
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵

لزوم برداشتن گام‌های مؤثرتر برای ترویج فرهنگ مهدویت

استاندار هرمزگان با صدور پیامی ضمن تبریک سالروز ولادت امام زمان (عج) گفت: ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار برای ظهور امام زمان (عج) با شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گسترش چشمگیری در سراسر جهان یافته و همچنان باید در راستای فرهنگ‌سازی بیشتر در این راستا گام‌های مؤثرتری برداریم.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار با صدور پیامی فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت باسعادت حضرت امام زمان (عج) و همچنین هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

«نیمه شعبان، سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود امام زمان (عج) و حجت خدا بر روی زمین است که با ظهور خود حکومت عدل الهی را در سراسر گیتی برپا خواهد ساخت و ظلم و ستم را از بین می‌برد.

در دوران غیبت حضرت امام زمان (عج) بر ما واجب است که به‌مانند یک منتظر واقعی آن حضرت زندگی کنیم تا زمینه‌ساز فرج حضرت صاحب‌الزمان (عج) باشیم و در زمره یاران ایشان قرار بگیریم.

ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار برای ظهور امام زمان (عج) با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گسترش چشمگیری در سراسر جهان یافته است و همچنان باید در راستای فرهنگ‌سازی بیشتر در این راستا گام‌های مؤثرتری برداریم.

این ایام خجسته و مبارک به‌عنوان هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز نام‌گذاری شده است. سربازانی که در اوج گمنامی، حافظ امنیت و آرامش ایران اسلامی هستند.

امنیت و آرامش مثال‌زدنی جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش، فداکاری و جان‌فشانی سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

این‌جانب فرارسیدن عید بزرگ نیمه شعبان سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود امام زمان (عج) را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و مردم مؤمن استان هرمزگان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

همچنین ضمن تبریک این هفته به سربازان گمنام امام زمان (عج)، از رشادت تمامی آن‌ها تجلیل و قدردانی می‌نمایم و از درگاه خداوند منان توفیق همگان را درراه سربازی حضرت مهدی موعود (عج) و انتظار واقعی برای ظهور آن حضرت خواستارم».

انتهای پیام
captcha