بانوان بسیجی حاجی‌آباد به طرح جهادی اهدای خون پیوستند
کد خبر: 3890356
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

بانوان بسیجی حاجی‌آباد به طرح جهادی اهدای خون پیوستند

مسئول بسیج جامعه زنان حاجی‌آباد گفت: در پی کمبود خون، جمعی از بانوان بسیجی با مراجعه به پایگاه انتقال خون در شهرستان با رعایت فاصله و موارد بهداشتی، اقدام به انتقال خون به بیماران نیازمند کردند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی سپاه امام سجاد (ع) استان، زهرا علیمحمدی، مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان حاجی‌آباد اظهار کرد: در روزهایی که مردم با ویروس خطرناک کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنند شاهد رکود و خلوتی مراکز انتقال خون در استان هرمزگان به‌ویژه در شهرستان حاجی‌آباد هستیم، ازاین‌رو امروز اهدای خون به بیماران نیازمند به خون یکی از بزرگ‌ترین جهادها محسوب می‌شود.

علیمحمدی افزود: در همین راستا در پی کمبود خون در حاجی‌آباد جمعی از بانوان بسیجی با مراجعه به پایگاه انتقال خون در شهرستان با رعایت فاصله و موارد بهداشتی، در طرح سراسری اهدای خون بانوان کشور شرکت و اقدام به انتقال خون به بیماران نیازمند به خون در شهرستان کردند.

وی افزود: این عمل خیرخواهانه که به همت بسیج جامعه زنان با همکاری بسیج جامعه پزشکی و پایگاه انتقال خون شهرستان در مرکز انتقال خون صورت گرفت، موجب شده که اقشار مختلف مردم با شرکت در این سنت حسنه به بیماران نیازمند به خون کمک کنند و ذخیره خونی پایگاه انتقال خون را به شرایط مطلوب برسانند.

انتهای پیام
captcha