توزیع 1100 بسته معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان از محل موقوفات شیراز
کد خبر: 3890407
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

توزیع 1100 بسته معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان از محل موقوفات شیراز

مدیرمرکز نیکوکاری و مجموعه فرهنگی منهاج‌الهدی از توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال از محل موقوفات شیراز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس،‌ سیداحمد موسوی، مدیرمرکز نیکوکاری و مجموعه فرهنگی منهاج‌الهدی امروز، 21 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت صاحب‌الزمان(عج)، یک هزار و ۱۰۰ بسته حمایتی که شامل بسته‌های بهداشتی و معیشتی است با همکاری اداره اوقاف ناحیه ۴ شیراز از محل موقوفه حاج علی اکبر ظریف‌کار فرد و به‌همت مرکز نیکوکاری و مجموعه فرهنگی ـ‌ مذهبی منهاج‌الهدی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی، ارزش کل بسته‌های حمایتی را ۱۸۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: ۱۲۰ میلیون ریال اعتبار در نظرگرفته جهت تهیه این اقلام از محل موقوفه سیدعلی اکبر ظریف‌کار فرد تأمین شده است و همچنین خیران نیز در این طرح مشارکت داشته‌اند.

موسوی با اشاره به اینکه تعداد بسته‌های معیشتی در این طرح یک‌صد عدد است، گفت: این بسته‌های معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و سویا است که  میان خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود؛ ضمن آنکه ۱۰۰۰ بسته پذیرایی و بهداشتی نیز که شامل میوه و شیرینی، ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده است، بین خانواده‌های نیازمند توزیع می شود.

مدیر مجموعه فرهنگی منهاج‌الهدی افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا و در شرایط اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، طبیعتاً برخی از کسب و کارها تعطیل شده است و در این شرایط کنونی برخی از خانواده‌ها، نیازمند حمایت‌های مالی و معیشتی هستند که در این راستا، این بسته‌های حمایتی از محل موقوفات و کمک‌های خیرین تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار داده می‌شود.

انتهای پیام
captcha