امید به آینده روشن؛ فلسفه اعتقاد به منجی
کد خبر: 3890411
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷

امید به آینده روشن؛ فلسفه اعتقاد به منجی

امام‌جمعه طارم گفت: وضعیت فعلی جهان نشان می‌دهد که بشر در هر شرایطی تشنه معنویت است و امید به آینده روشن فلسفه اعتقاد به منجی است.

امید به آینده روشن، فلسفه اعتقاد به منجیحجت‌الاسلام مهدی منصوری، امام جمعه طارم در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: وضعیت فعلی جهان نشان می‌دهد که بشر در هر شرایطی تشنه معنویت است و عجز او بیش از پیش نیاز به ظهور منجی عدالت‌گستر را برجسته می‌سازد و این امید به آینده روشن فلسفه اعتقاد به منجی را قوت می‌بخشد.

وی با اشاره به شیوع کرونا، عنوان کرد: با توجه به این امر شایسته است همه هیئت امنای امام‌زادگان، مساجد و فعالان فرهنگی شهرستان خصوصا شهر آب‌بر، چورزق، دهستان درام و  بخش گیلوان نیز با پخش دعای فرج و دعای سلامتی حضرت امام زمان(عج) در نیمه شعبان و پخش سرود و مولودی‌خوانی در روز نیمه شعبان از بلندگوهای مساجد محل، با توجه دادن مردم به ایام الله، به ساحت قدسی ولی‌الله اعظم (عج) تعظیم کرده و در ایجاد نشاط مومنانه سهیم باشند.

این مسئول عنوان کرد: همه اعضای هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی باید همکاری و هماهنگی لازم را جهت برگزاری برنامه فوق با روحانیون و هیئت امنای مساجد محل سکونت خود را داشته باشند.

منصوری با اشاره به نقش موثر تجمعات در انتشار ویروس کرونا، ادامه داد: هیچگونه تجمعی در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی برقرار نشده و فقط فرد مشخصی به عنوان مسئول پخش صوت در مسجد حضور داشته باشد.

انتهای پیام
captcha